Probleem dl55 (55cc benzine motor) MET FILMPJE

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat doet mij denken aan de helie met storing die volgas op de grond stond waar mongolen bezig waren met een bezem de brandstofslang eraf te wippen.

die waren ook niet wijs....

sterker nog, de eerste keer dat ik met een heli aan het prutsen was, (in de achtertuin, een avantgarde van robbe 10cc)

vloog de gas servo ervan af, stond dat ding volgas te loeien, ben ik onder de rotor gekropen en heb toen de brandstof slang er af getrokken.....

dat doe ik niet weer denk ik

Je zit inderdaad te jennen..

Dus mensen die wat veiliger te werk gaan zijn onkundig? En als je iemand wat goedbedoeld advies geeft dan vind je die persoon meteen een "stommeling" of een "randdebiel"? Ik vind het op zijn zachts gezegd niet echt netjes om op onbekende mensen te schelden via een internet-forum.

even oftopic, fraggy,

ik noem niemand een debiel of stommeling,
stommeling was de titel die mij ten deel viel, en "randdebiel "is door mij gebruikt in de kontekst dat men er van uit ging dat wij een stel randdebielen zijn.... waarschijnlijk in je opwinding het verhaal niet geheel doorgelezen...

Heren,

In dit topic lees ik al meer typeringen voor mensen dan ik in andere forums tegenkom. Voordat de boel hier uit de hand loopt gaat deze draad dicht, houdt het in andere topics wat vriendelijker (en veiliger)

Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back