Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niet om het een of ander, maar een week geleden heb ik nog een Proxima II (plus nog wat andere dingen) van Staufenbiel binnengekregen. Lengte doos bijna 1m50. Hoe is dit dan te rijmen met het voorgaande?
Groet Huib
En daarnaast gebruikt Staufenbiel DPD![]()
ik had 2 maanden geleden een extra gekocht bij gonav.de en heb deze zonder problemen ontvangen en ik heb maar 20 euro verzendingskosten moeten betalen.het vreemde hiervan is dat ik een trackingnummer gekregen had van matthias en de zéér grote doos is van berlijn naar zeeland(nederland), dan naar charleroi belgie en dan naar mij ca 5 min van maastricht en dit alles in 8 dagen
Anders naar iemand in Belgie laten versturen, er zijn zat Belgen op dit forumDie kan het dan weer doorsturen, of als je iemand vlakbij de grens zoekt, haal je hem gewoon op
![]()
die pikt het op en stuurt het naar mij door,
of als ik te ongeduldig ben, rij ik er zelf naar toe! Kost me ongeveer 4 a 5 uur rijden, maar dan hebbie ook wat!
Zou hij het hier kunnen versturen kan het ook van duitsland uit .
Mvg Johan
Of iemand zoeken die dichterbij woont, in de regio Antwerpen zitten ook genoeg forummers. Das maar een uurtje rijden vanuit Rotjeknor![]()
Die plotterwelt is niet van gisteren
zeker niet nee, heb zelf plotters van 2,5 meter en 75 kg door de hele wereld verstuurt .
Mvg johan
Ik heb nog een goedkopere gevonden .
Die kan jou paketje voor zo,n 21 € naar rotterdam versturen .
Via Belgien is dan toch duurder.
Heb al kontakt met martin opgenomen .
Mvg johan
Tja... wat is een plotter eigenlijk?
Links onder mijn naam is een foto er van.
Mvg johan