Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haha dank je
Pheeeeeeeeeteeeeeerrr Wheeeeeeeeellp!![]()
Ik weet niet of het mogelijk is om een foto van je servo stangetje te maken. Dan weet ik zeker of dat het probleem is. Heb ik veel mee zitten knutselen
Wanneer je de heli aan hebt gezet en is gebonden met de zender, hoe staat het rechterservo? Gezien vanuit tailkant.
Met een fotootje is het iets makkelijker te zien maar wel lastig om daarvan een foto te maken.
In het alle ergste geval is je servo naar diggelen door de crash en moet je een nieuwe prinplaat bestellen.
In Nederland kosten ze gauw tegen de €50 en er is een webshop in Nederland kun je deze bestellen voor €30 maar weet niet zo welke webshop dit is.
Bij Hobby King heb je een printplaat voor €18. Dit klinkt al beter maar we gaan er nog niet vanuit dat het nu al zover is.
Ik zie wel een foto tegenmoet of hoor wel hoe het stangetje zit.
Gewoon uitboren en een Houtepen er doorheen, en hij vliegt weer als nieuw !Mensen,
Gisteren een crash gehad waarbij mijn de pinnetjes van de main shaft waar de rotor bladen aan vast zitten zijn afgebroken.
Gewoon uitboren en een Houtepen er doorheen, en hij vliegt weer als nieuw !![]()
@ Pheter, dank je voor de uitleg, ga eerst even proberen een nieuwe main shaft er op te zetten en te kijken wat dat doet. Geloof niet dat de printplaat het probleem is die reageert gewoon nog goed.
@ All, jaloers he dat mijn naam een bouwmateriaal is haha
Als ik aan het vliegen ben kan ik wel naar links sliden (dus niet roteren) maar naar rechts doet hij bijna niks terwijl er niks getrimt is daar en het stangetje op de printplaat dus nog gewoon in het midden zit. Waar zou dat aan kunnen liggen?
Bert,
Dank voor de tip, is de shaft niet te teer om in te gaan boren?? Zo dik is dat ding toch niet verder? in ieder geval het proberen waard. Moet je dat rond ijzer ook nog vastzetten met druppeltje lijm verder?
Kan de bravo accu gewoon in de solo pro past dat zeg maar en gaat er dan niets stuk?
Wat is het voordeel van die accu ten opzichte van de originele accu? Langer of sneller. En moet ik dan ook een lader voor de bravo kopen of passen die accus ook in de lader van de standaard solo pro lipo?