Goededag
Ik heb afgelopen maand mijn flip260 quad afgebouwd en moest alleen nog een afstandbediening en reciever kopen.
Die heb ik afgelopen week besteld en zijn gister binnen gekomen.
Maar als ik nu de taranis probeer te binden met de d4r-ii dan moet je de internal rf mode op D8 zetten, aangezien ik de taranis met nieuwe Eu firmware heb heb ik alleen de mogelijkheid om te kiezen tussen de modes D16-eu en OFF.
Betekent dit dan dat ik de d4r-ii dan niet kan gebruiken met de eu-firmware?
Moet ik dan een firmware downgrade doen op de taranis naar een non-eu firmware?
Of moet de firmware op de d4r-ii geupgrade worden?
Op het forum van Frysk kwam ik het volgende antwoord tegen op hetzelfde probleem
Hi, there's only D16-eu mode in EU Taranis+, if you want to use D8 OR LR12 mode, must use Non-Europe Taranis+.
Maar bij de webshop waar ik me taranis vandaan heb staat
Ik heb net op internet deze firmware gevonden XJT (D8 mode fix): http://www.frsky-rc.com/download/view.php?sort=&down=191&file=XJT Firmware- EU v1.8.1- Bug fixed
Als ik deze installeer dan zou het moeten werken toch?
Ik heb afgelopen maand mijn flip260 quad afgebouwd en moest alleen nog een afstandbediening en reciever kopen.
Die heb ik afgelopen week besteld en zijn gister binnen gekomen.
Maar als ik nu de taranis probeer te binden met de d4r-ii dan moet je de internal rf mode op D8 zetten, aangezien ik de taranis met nieuwe Eu firmware heb heb ik alleen de mogelijkheid om te kiezen tussen de modes D16-eu en OFF.
Betekent dit dan dat ik de d4r-ii dan niet kan gebruiken met de eu-firmware?
Moet ik dan een firmware downgrade doen op de taranis naar een non-eu firmware?
Of moet de firmware op de d4r-ii geupgrade worden?
Op het forum van Frysk kwam ik het volgende antwoord tegen op hetzelfde probleem
Hi, there's only D16-eu mode in EU Taranis+, if you want to use D8 OR LR12 mode, must use Non-Europe Taranis+.
Maar bij de webshop waar ik me taranis vandaan heb staat
- Compatibility: FrSky X series, D series and V8-II series receivers
Ik heb net op internet deze firmware gevonden XJT (D8 mode fix): http://www.frsky-rc.com/download/view.php?sort=&down=191&file=XJT Firmware- EU v1.8.1- Bug fixed
Als ik deze installeer dan zou het moeten werken toch?
Laatst bewerkt: