ik heb een kyosho axxe niet al te lange tijd geleden gekocht en aantal keer mee gereden.
Echt een geweldig auto'tje alleen heb nu al een probleem...
Ik ben nieuw in deze wereld dus weet niet alle benamingen precies mijn excusses daarvoor
Maar als ik gas wil geven dan komt hij niet vooruit en krijg ik een kleinpiepend geluidje (die je ook krijgt als de accu bijna leeg is)
Ik denk dat het probleem zit bij de tandwielen, krijg alleen het beschermkapje niet los... tewijl het een simpele sluiting is.
Het is tevens ook niet mogelijk om als alles uitstaat de 2 achterwielen de zelfde kant op te draaien, dan blokkeerd hij ook.
Kan iemand mij hierbij helpen, of weet wat het probleem is?
Alle hulp is zeer welkom, wil graag snel weer rijden!
Groeten RC-jeroen
Echt een geweldig auto'tje alleen heb nu al een probleem...
Ik ben nieuw in deze wereld dus weet niet alle benamingen precies mijn excusses daarvoor
Maar als ik gas wil geven dan komt hij niet vooruit en krijg ik een kleinpiepend geluidje (die je ook krijgt als de accu bijna leeg is)
Ik denk dat het probleem zit bij de tandwielen, krijg alleen het beschermkapje niet los... tewijl het een simpele sluiting is.
Het is tevens ook niet mogelijk om als alles uitstaat de 2 achterwielen de zelfde kant op te draaien, dan blokkeerd hij ook.
Kan iemand mij hierbij helpen, of weet wat het probleem is?
Alle hulp is zeer welkom, wil graag snel weer rijden!
Groeten RC-jeroen