Rhelie Forum veteraan 12 nov 2010 #21 Door de draairichting van de motor, kunnen die niet loslopen. Hooguit zichzelf vast draaien.
wrobijns 13 nov 2010 #22 Ja, maar je draait hem niet los als hij vliegt. Tijdens het starten kan deze wel los gaan omdat dan de krachten precies de andere kant op werken. Dus Ja, ik locktide de fan-nut wel. Anders draai ik hem los tijdens het starten.
Ja, maar je draait hem niet los als hij vliegt. Tijdens het starten kan deze wel los gaan omdat dan de krachten precies de andere kant op werken. Dus Ja, ik locktide de fan-nut wel. Anders draai ik hem los tijdens het starten.
Anko 13 nov 2010 #23 wrobijns zei: Anders draai ik hem los tijdens het starten. Klik om te vergroten... laat m dus vantevoren even weten dat je gaat vliegen, dan komt Walter die moer voor je losdraaien
wrobijns zei: Anders draai ik hem los tijdens het starten. Klik om te vergroten... laat m dus vantevoren even weten dat je gaat vliegen, dan komt Walter die moer voor je losdraaien
ron van sommeren Forum veteraan 13 nov 2010 #24 Micropuller zei: ... een goede ijzerwarenzaak in de buurt hebben: het schroefdraad op de krukas is 1/4-28 ... Klik om te vergroten... Bij bestelling opgeven dat het 1/4-28 UNF moet zijn, en niet UNC. Laatst bewerkt: 13 nov 2010
Micropuller zei: ... een goede ijzerwarenzaak in de buurt hebben: het schroefdraad op de krukas is 1/4-28 ... Klik om te vergroten... Bij bestelling opgeven dat het 1/4-28 UNF moet zijn, en niet UNC.
hubris 13 nov 2010 #25 Anko zei: laat m dus vantevoren even weten dat je gaat vliegen, dan komt Walter die moer voor je losdraaien Klik om te vergroten... Knappe jongen die 'm even onopgemerkt los kan draaien! Vooral nu ie met loctite vast zit Nog even de laatste onderdelen monteren en dan hopelijk van de week weer een testrun!
Anko zei: laat m dus vantevoren even weten dat je gaat vliegen, dan komt Walter die moer voor je losdraaien Klik om te vergroten... Knappe jongen die 'm even onopgemerkt los kan draaien! Vooral nu ie met loctite vast zit Nog even de laatste onderdelen monteren en dan hopelijk van de week weer een testrun!