Ik heb het idee dat er mogelijk iets niet goed is met de 3-1 unit van me heli. Het maakt niet uit hoe ik de staart mechanisch instel(bladen recht of flink scheef), ik heb altijd subtrim nodig aan 1 kant om hem recht te houden. Tenzij ik de staart echt heel erg de tegenovergestelde kant opzet, dan draait hij de andere kant op. Met andere woorden, ik krijg hem mechanisch niet van de subtrim af.
Heb nog een vraagje: Als ik snel pitchup-down ga dan wil de heli gaan spinnen. Dit doet hij in idleup totaal niet terwijl de heli dan wel stukken sneller is. Waar kan dit aan liggen?
Daarnaast vliegt hij in het algemeen beter in idleup, snellere reacties(lijkt me logisch) en hij kan stukken beter tegen wind.
Heb nog een vraagje: Als ik snel pitchup-down ga dan wil de heli gaan spinnen. Dit doet hij in idleup totaal niet terwijl de heli dan wel stukken sneller is. Waar kan dit aan liggen?
Daarnaast vliegt hij in het algemeen beter in idleup, snellere reacties(lijkt me logisch) en hij kan stukken beter tegen wind.