Proboat impulse 17 met brushless motor

ach idd, 't zit erop en doe je nu niks meer aan ;) leerfoutjes maakt iedereen:). inmiddels al verder gekomen met het bootje?

Maar euh voor mijn genesis een garmin aangeschaft en zou wel eens willen weten hoe hard de impulse nu gaat maar dat ding is een beetje te groot !!!!! het enige idee is naast de supervee van mn broer te gaan varen denk ik hahahaha

Ik heb samen met de hardware Van mijn flat cat wat dingen voor mijn impulse besteld van HOR. Dus binnenkort, als het pakketje is aangekomen, zal er weer wat veranderen aan mijn impulse ;)

Motormountje, canopy locks, een wat langer ruddertje en nog wat van alles. Mijn pakketje is trouwens net aangekomen, maar ik ben niet thuis dus het zal tot vanavond duren voor ik voort kan doen...

Het is heel lang geleden, maar vanmiddag even een nieuw roertje gemaakt
7f5ab39a1f10a51331171b8adb4f73c1.jpg

Heb weer zin om voort te bouwen, dus volgende update zal er weldra aankomen ;)

Toon

Zo weer gehobby t en geknutseld en ook geld uitgegeven, helaas trok de 35a regelaar het niet meer met een 3000kv motor en er zit nu een 50a esc in met losse bec om eens te proberen en voor straks in mijn genesis, wel nu eerst iets kleiner gaan proppen om temps te meten, lipoos 40 graden, esc 51 graden en motor 35, wel een klein probleempje met de bec denk ik maar daar komen we wel uit, gr gerjan

Heb in Henschotermeer :worship:

Hallo, ik wil een linkje van youtube plaatsen maar daarin kot de link 3 cijfers te kort zegt het mbf weet iemand welke cijfers ? alvast bedankt ik kan het in de uitleg van ron die hij eerder deed niet vinden bedankt.....:confused:

Hallo Gerjan,

Quote even dit bericht en vervang de cijfers/letters door de jouwe. Normaal zou het dan wel moeten lukken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo heren, bedankt voor jullie hulp......ik ben uit de atari tijd. Ik ben zeer tevreden over de snelheid met 1 van mijn kleinere props, dit was de maiden, gr gerjan

Back