proefles gehad. Erg leuk! Echt een aanrader....

Discussie in 'FullScale-Forum' gestart door Tadango, 3 apr 2006.

  1. klaaz

    klaaz Guest

    Hey Tadango! 't is toch gelukt dus blijkbaar. Ik had er graag even bij willen zijn maar dat pastte niet in mijn agenda. Heeft Roel een beetje zijn best gedaan? Hem kennende zal dat wel gelukt zijn denk ik. Hij vond het iig een leuke vlucht had ik begrepen.

    Ik ben ondertussen aan het uitchecken op de Cirrus en maak mijn uurtjes op de Piper en de Aquila. Als je nog eens zin hebt om mee te gaan dan laat je het maar weten!

    groet je vriendin en vader ook even van me. Ik zal proberen weer wat vaker op dit forum rond te hangen, is toch wel errug leuk en gezellig ;)
     
  2. klaaz

    klaaz Guest

    Hey Satoer, die richting instabiliteit was vooral bij de eerste Cirrussen merkbaar. Tegenwoordig worden de rompen echter fabrieksmatig gefabriceerd. Op kruissnelheid zou een nieuwe Cirrus dus keurig rechtuit moeten vliegen. Bij andere powersettings zul je moeten trimmen of corrigeren met je voeten. En die ben je als modelbouwvlieger nu eenmaal alleen gewend te gebruiken om er op te staan :D
     
  3. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.362
    Locatie:
    Groningen
    hoi klaaz. Dankje ;) Groeten zal ik overbrengen :) We gaan zeker nog een keer mee. Mijn vriendin wou ook nog een keer sturen dus we zien je deze zomer zeker nog eens.

    Je bent natuurlijk ook van harte welkom op onze opendag :)
     
  4. klaaz

    klaaz Guest

    Lijkt me gezellig. En jullie open dag ook. Wanneer?
     
  5. klaaz

    klaaz Guest

    joehoe!
     
  6. stefan_riemens

    stefan_riemens

    Lid geworden:
    17 feb 2006
    Berichten:
    1.069
    Locatie:
    Eersel
    Ik heb twee lesjes gehad, errug gaaf!!!! Eén keer een vlucht van een half uur in een welbekende Cessna, en een keer een vlucht van twintig minuten in een tweepersoons kistje (ben de naam vergeten :oops:) Was een actie van de "kijk" om voor 150 euro een hele dag onder de panne te zijn, was errug leuk!!! We kregen eerst een briefing (met de standaard uitleg hoe een vlieguig bestuurd wordt en hoe het komt dat ie vliegt enz enz.) Daarna de lucht in!!! Eerst een half uur, omdat ons een uur vliegen was belooft en we maar met tweeën ipv drieën waren voor in die kist 8) Mijn vader en moeder gingen ook mee, maar toen mijn moeder aan de beurt was, was het zulk slecht weer dat ze moesten landen :roll: Toen we een paar weken later terug mochten komen om die vlucht alsnog te doen, zei mijn moeder dat ik maar moest vliegen :lol: omdat zij toch niet snapte hoe dat allemaal werkte :? Was heel erg gaaf :p
     
  7. klaaz

    klaaz Guest

    Ok, jongens, Avia Noord heefd een leuke introductie aanbieding bedacht, een zgn minicursus: klik hier Wellicht is het iets voor enkelen van jullie.
     
  8. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.362
    Locatie:
    Groningen
    ja erg leuk. Nu voor minder dan 900 euro 5 lesuren + avonden theorie en gratis 3 maand lidmaatschap. dat maakt het wel erg laagdrempelig ;)
     

Deel Deze Pagina