Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja?Misschien ga ik dit eens proberen.APC 12.25x3.75 is de ultieme 3D prop voor 7.5'jes.
Ben zelf ook benieuwd.Moet nog n eerste vlucht doen.ben benieuwd hoe het vliegt.
Zit ook aan een profile te denken.
Inderdaad zie nu ook dat ze nooit op voorraad zijn.Als je de comments leest schijnt 'ie nooit op vooraad te zijn, en nu ook niet.
Ik heb de laatste tijd vaak lipo's met een UBEC, bevalt me prima.
Voor een kist als deze is 5A al wel genoeg.
Ok bedankt.Zal dat morgen eens proberen.Ik heb geen ervaring met de OS46sf maar wel met een OS40 LA, OS 55AX en OS160
Uit jouw verhaal kan ik opmaken dat de stationairnaald te arm staat.
Te rijk is veel sputteren bij oppakken en te arm is gewoon heel moeilijk op gang komen en soms afslaan.
Je moet de naald die in het tonnetje van de gasregeling zit (bij de hendel) iets uitdraaien.
Succes
Ok als dit dezelfde zijn dan bestel ik hiervandaan dan.zijn de zelfde, maar ik zou toch graag wat meer MAh willen, minstens 1500 tis niet direct nodig, maar toch...
Ok bedankt.ze zijn betrouwbaar, lopen haast niet leeg, maar kunnen minder goed tegen piek belasting.
maar daar zul je geen last van hebben in een calmato
Niemand die weet of ik zo'n 2000mah eneloop kan steken in mn giant supersportster i.p.v. deze robbe 2700mah?Of is 2000mah te weinig?Ok bedankt.
De batterij komt niet in een calmato hoor.
Maar in mijn vliegtuig zal deze inderdaad geen hoge stromen vragen.
Zou ik eventueel ook zo'n batterij kunnen gebruiken in mijn Giant supersportster met zenoah 38? Met 5 hitec 645mg servo's en 1 gewone servo.
Nu zit er een zo ene in maar van 2700mah: Power Pack 4 NiMH 2500 Quadratisch Robbe R-4586
Als ik deze vervang zou ik er ook eventueel een eneloop insteken.
Mvg Wes.
Ok bedankt.Zal dan ook zo een eneloop pak 2000mah in mijn giant supersportster steken na deze die er nu in zit.In de kleine kistjes heb ik 1800mAh 4cell NiMH's, Hitec 645's trekken niet veel dus dat gaat prima. Normaalgesproken gebruik je zo'n 80-120mAh per vlucht. Met mijn Yak zit het echter anders: 5x Hitec 7955TG trekken aardig wat stroom. 380mAh in 8 minuten, daarom zit er ook twee 2s2200mAh lipo's in met 2x 15A Bec's. Maar zo zie je dat ik ''theoretisch'' nog 2 volle vluchten kan maken met een 800mAh NiCd accu. Die kan alleen de piek niet aan.