profitexx accu's - weet iemand of ze echt goed zijn?

Discussie in 'Electro auto's' gestart door lord ultranoob, 21 jun 2007.

  1. lord ultranoob

    lord ultranoob

    Lid geworden:
    26 feb 2007
    Berichten:
    342
    Locatie:
    in het sprookjesbos
    hallo,
    ik zag op internet profitexx accu's staan, van 4350 mAh voor 25 euro
    de site is www.internetwebshop.nl
    de lader heb ik zelf ik heb er geen problemen mee.
    weet iemand wat over de accu's, zijn ze goed of zijn ze belabberd, heeft iemand er ervaring mee?
    dit zijn de specs:

    Bij 4 RC-Accu-Packs 4350mAh Gratis Oplader 79.24EUR



    Klik om te vergroten.

    SET PRIJS SET PRIJS SET PRIJS SET PRIJS SET PRIJS

    Bij aankoop van 4 RC-Accu-Packs 4350mAh ontvangt u GRATIS een RC-Accu-Pack oplader.

    RC-Accu-Pack 4350mAh:

    Technische gegevens:

    4350mAh 7,2 V
    Nog meer vermogen (was 4000mAh)
    Tot 1000 keer herlaadbaar
    Hoge stroomopname
    Snel oplaadbaar
    Merkaccu van Duitse kwaliteit. (Wat op het produkt staat, bevat het produkt ook werkelijk)
    Enkel verpakt
     
  2. Friso

    Friso Guest

    Dat lijkt me nou niet echt een super accu!

    Koop gewoon Intellect 4200's...betere stickpacks zijn er niet!
     
  3. lord ultranoob

    lord ultranoob

    Lid geworden:
    26 feb 2007
    Berichten:
    342
    Locatie:
    in het sprookjesbos
    waarom zijn die niet goed dan?
    en hoeveel centjes kosten die intellects?
     
  4. kefman

    kefman Guest

    Voor die prijs kan je geen goede accus verkopen :D
    Intellect side by sides zijn tussen de 50 en 70 euro(dat zijn 5000 en 7000 centjes :? ) Hiermee rijd de top 1:10 classe.
     
  5. lord ultranoob

    lord ultranoob

    Lid geworden:
    26 feb 2007
    Berichten:
    342
    Locatie:
    in het sprookjesbos
    maar ik wil geen side by side pakjes...
    en die lader laadt 2ampere met druppelladen is ook voor 20 euro...(2000 centjes) en die doet het ook geweldig...
    misschien weet de winkel niet dat ze meer waard zijn ofzo?
     
  6. superdaantje

    superdaantje

    Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Berichten:
    201
    Locatie:
    Arnhem
    De intellects leveren een beter vermogen dan de door jouw genoemde accu. (en zijn ook in stick pack te krijgen de prijs is +/- 45 euro p/st in NL dan)

    Voor technische info hierover kun je het beste kijken in het “Accu & laad techniek” forum
    http://modelbouwforum.nl/phpBB2/viewforum.php?f=39

    Zelf ben ik erg tevreden over de Intellects 4200. een goede lader is wel vereist.
     
  7. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    Accu's

    De Accu's die jij schetst ken ik zelf absoluut niet, maar alleen al het feit dat ze 4350 mah zijn is zeer ongebruikelijk en kun je al herleiden dat het niet de meest beste pakketten zijn. Het is gebruikeleijker om met hele getallen (en vaak deelbaar door 3) te werken, 2400, 3000, 3300. 4200. 4300. 4500 enz. De Intellect's zijn goed, daar is geen twijfel aan, maar de inttellects zijn pas goed als je lader ook goed is! Want je kunt wel dure pakketten kopen, als je lader ze niet helemaal tot de nok toe vol krijgt (wat vaak zo is bij goedkope druppel laders) heb je nog geen snars aan je dure IB Intellect pakket. Zonde van je geld op dat moment. Zelf rijd ik op zowel intellect pakketten als Vapextech Pakketten. En de Vapextech pakketten spreken mij heel erg aan wat de prijs betreft. Qua vermogen zijn ze ook erg goed, en doen ze niet heel erg onder voor de Intellect's. Kijk eens naar deze cellen op www.vapextech.nl. Goedkope pakketten met een goed vermogen. Het zou zonde zijn om wereldkampioen pakketten te kopen en maar de helft van je vermogen te gebruiken.

    Groet Robert
     
  8. )ERIK(

    )ERIK( Guest

    En de Vapextech pakketten spreken mij heel erg aan wat de prijs betreft.

    De cellen zijn 8,95 per cel dat is dus 44,75 voor een 5cellen ONGESELECTEERD race paket.
    Een intellect paket koop je al voor ook 5cellen GEMACHED door corally voor 39.50 bij pk.

    Zo een goede koop vind ik het dan niet ????

    Ik ben het wel eens over de lader en de stickpacks zijn iets goedkoper.
     
  9. Friso

    Friso Guest

    Maar erik,

    Lord, wil stickpacks! die kosten 30 euro voor een 7.2v 3700mah dat is erg goedkoop!

    Dus mischien volgende keer wat meer lezen, en niet Robert K voor gek verklaren!
     
  10. Hathi

    Hathi

    Lid geworden:
    10 dec 2005
    Berichten:
    15
    Locatie:
    Antwerpen
    voor 35euro heb je bij pkracing ook al Intellect 3600mAh stickpacks. Niet gematched, maar vapextech is dat ook niet en het scheelt bijna niets in prijs, zeker niet als je bij pkracing er ineens 2 koopt.
     
  11. Jaap J.

    Jaap J.

    Lid geworden:
    11 apr 2003
    Berichten:
    2.613
    Locatie:
    Rotterdam
    Wat een beetje sponsoring al niet kan doen :wink:
     
  12. )ERIK(

    )ERIK( Guest

    @ friso begrijp mij niet verkeerd ik heb niks tegen robbert. Als je zelf ook goed leert lezen zie je dat de opmerking niet gaat over de stickpacks, wat er ook al instaat! Ze zullen vast prima zijn voor de recreatie.

    Maar over de losse 4300 cellen die de hemel in geprezen en in andere topic's en aan iedereen aangesmeerd worden terwijl ze nog minder dan niks gepresteerd hebben!

    En je zegt t zelf al: Koop gewoon Intellect 4200's...betere stickpacks zijn er niet!
     
  13. Friso

    Friso Guest

    @Erik
    Je kan wel gaan praten over de losse cellen...maar daar hebben we het hier niet over...Lord wil een stickpack, en het liefst zo goedkoop mogelijk!
    dus voor 30 euro een 3700mah vapextech!
     
  14. Chris van der Hagen

    Chris van der Hagen

    Lid geworden:
    2 feb 2006
    Berichten:
    477
    Dat het 4350 mAh is en daarom slechte accu's is natuurlijk onzin. Dus als ze er 4300 op gezet hadden waren het opeens goede accu's??
    Waarschijnlijk zijn het best redelijke accu's en voor de recreatie rijder best geschikt (lekker lang rijden op een accu, helaas ook lang laden). De interne weerstand is waarschijnlijk te hoog voor competitie gebruik.
     
  15. lord ultranoob

    lord ultranoob

    Lid geworden:
    26 feb 2007
    Berichten:
    342
    Locatie:
    in het sprookjesbos
    he ik ben gewoon een recreatie rijder, ik heb gisteren 2 profitexxen gekocht. veel vermogen heb ik niet nodig maar lang rijden is wel fijn. ik heb een dikke lader die 1, 2 of 3 ampere kan laden dus dat zit wel snor.
    wel bedankt voor devele reacties.
    groeten lord
     
  16. lord ultranoob

    lord ultranoob

    Lid geworden:
    26 feb 2007
    Berichten:
    342
    Locatie:
    in het sprookjesbos
    ik heb bij m-auto magazine de tamiya double blaze gewonnen dus daarvoor... misschein kom ik nog in het blad dan zien jullie wel dat ik niet 38 ben:p
     
  17. keesje76

    keesje76 Guest

    Mooi verhaal van de verkoper, hier zijn de feiten:
    [50971] welke-accu-het-beste-7-2-volt
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2015
  18. b0ris

    b0ris Guest

    ik heb nog wel goede stickpacks voor je...

    kijk naar in het te koop gedeelten of stuur me een pb ;)
     
  19. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Jongens, kijk eens naar de datum van de laatste post, dat was 1.5 jaar geleden.....
     

Deel Deze Pagina