programma probleem

hoi,

tweede accu ook terug opgeladen en probleem is weer van de baan .

er zat toen nog 2x 1500mah in , mss de accus versleten?

kweet het niet

gtjs
wim

hoi japiooo

jaja alles goed voor de rest maar tis ni normaal

en geraak niet van het probleem af , nog nooit meegemaakt

gtjs
wim

Wim kerel,

Praat me er niet van, ik kan er zelfs niet van slapen, de vrouw en de hond kijken mij aan omdat ik maar loop te ijsberen door de kamer en kheb helemaal geen trek in een kippepootje, nou dat wil wat zeggen.

Gr japiooooooooo

Wij hebben paar jaar geleden ook geregeld flameout's gehad met onze kangaroo. Altijd bij volgas vliegen

Probleem was een slechte cel in het 5 cellen pakket van de ontvanger (zat maar één accu in). De spanning viel dan weg (was ook bij up trekken:)). We zijn achtergekomen toen we de EDT aanhingen. Als ik dan even met de sticks roerde viel het scherm uit (was een FADEC ECU en die wordt gevoed via de ontvanger accu).

Nieuwe ontvanger accu en problem solved. Jij hebt twee accu's dus zou ik straf vinden moest dat het probleem zijn bij jou...:rolleyes:

Nog gefleiciteerd met je maiden Wim.

Wat vliegt zo`n F-15 lekker he, en hij land als biojna vanzelf.
Althans dat gevoel had ik na mijn landing.

Die eerste landing van die F-15 ging vele malen relaxter dan menige landing van m`n Formost :roll:

Veel plezier ermee en ik hoop dat je uit je accu probleem komt.

Damn, een 120 erin hoe lekker zal dat wel niet vliegen :lol:

Grt,
Berto.

hoi koen,

mja ik ga hete r toch op wagen 2 nieuwe te steken

gtjs
wim

Hoi Wim, goed plan, dan heb je dat uitgesloten.

Wat geeft de ECU als off-condition aan? Dan zou je moeten kunnen afleiden of 't door een rare storings-tik op (bv) je aux-kanaal komt, of iets anders. Misschien dat door 't harde roeren je spanning inderdaad inzakt, en vervolgens je ontvanger 'reset' (2.4 moet wel een degelijke spanningsbron hebben)

Succes drmee!

hoi

berto,

jazeker vlieg zeer strak en mag zelfs vrij traag binnengebracht worden,
de eerst poging ging wat snel maar de tweede was wel een zachte landing zelfs .
wel nog niet de air-brake gebruikt eerst het toeste wat leren kennen .

alleen toch de volle 100meter nodig om op te stijgen , veld was wel een beetje drassig .

gtjs
wim

Mooi hé, zo'n avonds F15 :zon:

Blijft erg relaxed vliegen dat ding, kunt er mooi schaal manouvres mee maken en die landingen zijn helemaal een droom. Bijna niemand die geloofd dat deze bakken vliegen als een trainer totdat ze er zelf ervaring mee hebben..., mee eens?

Gefeliciteerd met je maiden wimpy!

Grtz,
Gerald

hoi,

heb de aux kabel goed gestoken in de ontvanger en geprogrameerd met een drieweg schakelaar.

maar het probleem nog steeds als ik snel 2 maal achter elkaar hoogte trek nog steeds het probleem,

alle mixers nagekeken en niets is gemixd , servomonitor bekeken en ook geen probleem daar .

gtjs
wim

Heb je de schakelstanden van de driewegschakelaar goed gedefinieerd of per ongeluk een andere mix/funktie óók aan de schakelaar toegewezen?

Laatst bewerkt:
Back