Hei Bert ,
Ik heb hem ook niet overdreven opgeschuurd , enkel met een korrel 400 begonnen , en afgeschuurd met een korrel 800 , toen nog even met een schuurmat van 1500 erover gegaan , nu ik ben tevreden dat het nu gebeurd , die gaten en die scheuren , anders waren die wel tevoorschijn gekomen na het spuiten , deze heli trilt ook een klein beetje zeggen ze en dan komen die scheuren ook naar boven vrees ik ,
Maar merci voor de tips , epoxy plamuur ? waar haal ik dat , en van welk merk is dat ?
@ Nick , modelbouwplamuur, AH ok , en heb he daar een type van of merk ?
Tja is spijtig he , maar te verhelpen gelukkig ..
Grtz
Ronny
mijn Cobra heb ik een stuk minder ver geschuurd, en die vertoonde (vrijwel) geen gaatjes. Hij trilt inderdaad, maar heeft tot nog toe ondanks vijf jaar redelijk intensief vliegen ook nog geen verborgen gaatjes vertoond.
De BO 105 vertoont tot nog toe ook nog geen gaatjes, en die vertoont een vergelijkbaar trilgedrag.
Waarje epoxy-plamuur haalt weet ik niet. Ik gebruik zelf gewoon polyesterplamuur van bij de DHZ of de automaterialen zaak.
Maar ik heb er mensen over horen praten dus ik neem aan dat er epoxyplamuur bestaat....
Groet, Bert