Project Fokker FII Schaal 1:5

Je haalt me de woorden uit het de mond Rolling Eyes
Daar rekende ik ook wel een beetje op.

Maar toch leuk om het zeker te weten.

Wat me een beetje tegenviel :P was dat je de ringen voor de klokken hebt laten maken.

Zie je wellicht op Deelen denk ik de 25e
Zou leuk zijn je daar te ontmoeten en hoop natuurlijk dat er meerdere schaalforummers komen.

Heren schaalforummers niet vergeten je aan te melden en te komen.
Zal voor mij daar gemakkelijker zijn om je daar over te kunnen halen :P aan wedstrijden mee te gaan doen. :banana:

Ton

Wat me een beetje tegenviel :P was dat je de ringen voor de klokken hebt laten maken.

:teacher: Ja, ik had ze ook zelf proberen te maken in plaats van ze te laten frezen, maar dat is puur persoonlijk.

Is en blijft natuurlijk puur :thumbsup:

Groet, Jan.

Quote:
Zie je wellicht op Deelen denk ik de 25e

Zou leuk zijn je daar te ontmoeten en hoop natuurlijk dat er meerdere schaalforummers komen.
Iedereen weet het, behalve ik. :|

Wat is er de 25e op Deelen?

De 25e wat?

jan.

Forumgenoten, dit prachtig manuscript, destijds origineel aanwezig in de Fokker FII wil ik u niet onthouden,
KLmrooken.jpg

en deze dan:
Versch%2520drinkwater%2C%2520poster%2520in%2520Fokker%2520F2.jpg

Prachtig nietwaar?

Frank

Afgelopen zondag mocht de Fokker voor het eerst naar het vliegveld:

deelen%20%20250307004.jpg

Hij kon haast niet wachten met opstijgen (zo'n harde wind stond er) dus maar een beetje in de luwte neergezet,

IMG_0005b.jpg

Ton van Munsteren en consorten zitten op dat moment in het clubhuis op de achtergrond voor de jury en vliegers schaalwedstrijden bijeenkomst!

Frank

Hoi Frank,

Leuk je te hebben ontmoet en je bent me net voor.

Zoals je al zegt de Fokker stond al een beetje te dansen in de wind, als die vleugel geen lift geeft dan weet ik het niet meer.

Heb ook wat plaatjes geschoten, hier zijn ze.

Frank%20met%20Fokker%20F2%20%282%29.JPG

Frank%20met%20Fokker%20F2%20%283%29.JPG

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Frank%20met%20Fokker%20F2%20%285%29.JPG

Frank%20met%20Fokker%20F2%20%286%29.JPG

Frank%20met%20Fokker%20F2%20%287%29.JPG

Frank%20met%20Fokker%20F2%20%288%29.JPG

Frank%20met%20Fokker%20F2%20%281%29.JPG

Komt er van het model dat je gaat testbouwen ook een verslag, ja toch zeker.

Ton

Schitterend zo op het veld, mooie foto's :thumbsup:

Eerste vlucht al gepland Frank?

Gr. Teus.

Ton van Munsteren zei:
Komt er van het model dat je gaat testbouwen ook een verslag, ja toch zeker. Ton

O, je bedoelt de Junkers 88 schaal 1:6.5 die ik als protoype voor CDscaledesigns ga bouwen, en dat niemand nog mag weten; sssssst

Frank

Wow Frank wat zie ie er WREED GAAF uit! :yes: :yes: :yes:

Vind het detail bij de vleugeltip ook heel mooi gemaakt
Heb zondag zelf nog 2 vluchten met mijn TC Mothje gemaakt, was idd erg winderig dus ik begrijp goed dat je nog even gewacht hebt met de eerste vlucht

Hopenlijk heb je hem de 20e mei in Deelen ook bij je zodat ik hem 'in het echt' kan bewonderen

Supergaaf gewoon!

Groeten, Ralf

Moet een bjoetie in de lucht zijn. Heb het even gemist, maar heb je al een test gedaan of de motor niet te heet wordt?

Back