Ik neem aan dat het pompen eenvoudig te herstellen is...? Heb je al duiktesten gedaan om te zien of het model netjes stabiliseert?
Ger,als je Johannes een beetje kent is dat een overbodige vraag...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik neem aan dat het pompen eenvoudig te herstellen is...? Heb je al duiktesten gedaan om te zien of het model netjes stabiliseert?
Servo confiruratie "MPX-UNI" of "other" heeft te maken met de pulsduur voor de middenstand. MPX servos hebben een andere lengte van de pulsduur voor de middenstand dan de andere merken servo's. Het handigste is dus altijd in één model alle servo's MPX óf alle servo's een ander merk, maar niet door elkaar.De servo - configuratie is nu volgends het handboek, MPX-UNI en dat werkt nu wel.
Johannes
Volgens mij ga je hier te ver in je eisen. Afwisselend toekennen ben ik met je eens. Mijn default toekenning (al ± 20 jaar op een 3010, 3030, en 4000) is als volgt:Dirk,
Het probleem zat hier meer in de volgorde van de vleugelservo's.
Bij multiplex moet je best de rechter servo op een hoger kanaalnr hebben zitten dan de linkse. bv de linkse aileron op 1 en de rechtse op 5.
Volgens mij ga je hier te ver in je eisen. Afwisselend toekennen ben ik met je eens. Mijn default toekenning (al ± 20 jaar op een 3010, 3030, en 4000) is als volgt:
1 = rol rechts
2 = rol links
3 = flap rechts
4 = flap links
5 = ...
6 = ...
etc.
Bij mij hebben de linker servo's dus een hoger kanaalnummer.
Het werkt uitstekend.
Kanttekening: ik heb geen ervaring met de EVO-familie, maar weet wel dat die essentieel anders is dan de 3010/3030/4000-lijn.