Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helaas staat Ariels onnavolgbare manier om aan te geven dat hij in extase was na de vlucht er niet op.
De Pilatus B4 kan best ook een versteviging in de staart gebruiken...
Wiebelde nogal wat bij de landing, en de staart zou eventueel kunnen breken.
Dit is bij de meeste van de toestellen met hoog stabilo het geval
Bij de ASH hebben we er carbon ingelegd en is nu superstijf
![]()
Aan uw stuurmanskunsten is NIETS af te keuren, je vliegt/stuurt lekker " smooth " zie ik ...![]()
De enige juiste manier van starten. De man met de hamer, die je kist harder doet stijgen dan een sterke e-motor staat 150 m het dal in, dus boven kom je toch wel. Maar daar, vlak boven de grond, wil je extra snelheid hebben ...Je kon natuurlijk niet weten dat ik zoveel mogelijk ruimte gebruikte om de B4 zo snel mogelijk op snelheid te laten komen. Dit vind ik erg belangrijk want voldoende luchtsnelheid maakt het toestel goed bestuurbaar.![]()
Exact weet ik het niet meer, maar het was in de orde van "ik ben echt heel blij" (de toon waarop is helaas hier niet uit te drukken, je had erbij moeten zijn), met daarbij een flauwe glimlach om de lippen. Voor Johannes een hele uitspatting! Aan de ogen kon je zien hoe blij Johannes echt was. En terecht!Weet iemand nog de fantastische woorden van onze koele kikker Johannes na de landing?
Exact gelijk of ongeveer gelijk...? Die van jou is 29,5x13x31.Helaas heeft het Graupner servo DES 587 BB MG ontoelaatbaar veel speling op de vertanding.
Dit servo wil ik dus vervangen door een ander.
Kan mij iemand adviseren welk type servo geschikt zou zijn?
De hoofdafmetingen moeten wel gelijk zijn i.v.m. de beschikbare ruimte.
Exact gelijk of ongeveer gelijk...? Die van jou is 29,5x13x31.
Een Hitec HS125MG is 29.97 x 9.91 x 33.78, misschien past dat? Of iets met kunstof tandwielen?