FOX35
PH-SAM
In Winterswijk bleek maar weer hoe belangrijk het is om qua materiaal (kist en motor) aan elkaar gewaagd te zijn, dan zijn de matches het leukst. Ook bleek maar weer eens dat bouwen voor de meesten een probleem is, vooral vanwege de tijd, maar ook door gebrek aan ervaring, gelegenheid of motivatie. We stonden met een groepje te praten (in ieder geval Bram, Robert-Jan en ik) en het leek ons wel wat om eens te proberen om samen een aantal modellen te maken, als het kan ook met gelijke of vergelijkbare motoren. We kwamen uiteindelijk op de Pink Panther, die qua prestaties goed af schijnt te steken bij zijn tijdgenoten. Niet voor niets is hij om die reden niet toegestaan in het Britse Vintage combat, en niet voor niets zal Henk er ook weer een gebouwd hebben (voor een Oliver). Als motor besloten we voorlopig te kiezen voor de For Junior. Loet en Monique hoorden het gesprek en vroegen of zij dan ook mee mogen doen. NAtuurlijk! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik ga er van uit dat Henk ook met een Oliver op de PP (Pink Panther) mee moet kunnen vliegen.
Ik heb de tekening. We moeten nog een keer bij elkaar komen om te gaan bespreken hoe we het gaan doen. Dat zullen we in Almere kunnen doen op de LB dag of misschien eerder! We zullen het vooraf eens moeten worden over bepaalde dingen (bijvoorbeeld welke soort bekleding we gaan gebruiken).
Ik stel me voor dat bijvoorbeeld één iemand het balsa frame maakt, een ander er de besturing in bouwt, de derde de tank maakt, de vierde de motorgondel en de 5e de bekleding doet. De bedoeling is dat we bijvoorbeeld 3 modellen per deelnemer maken. Daar kunnen we dan wel een paar wedstrijdjes mee toe.
Bij voldoende deelname kunnen de taken ook weer gesplitst kunnen worden. Als we een locatie hebben kunnen we ook verdelen wie voor welke materialen zorgt en vervolgens een dag bij elkaar komen om stug door te bouwen. Misschien in het clublokaal in Almere een keer? Wat denken jullie er van en zijn er nog meer geinteresseerden?
Ik heb de tekening. We moeten nog een keer bij elkaar komen om te gaan bespreken hoe we het gaan doen. Dat zullen we in Almere kunnen doen op de LB dag of misschien eerder! We zullen het vooraf eens moeten worden over bepaalde dingen (bijvoorbeeld welke soort bekleding we gaan gebruiken).
Ik stel me voor dat bijvoorbeeld één iemand het balsa frame maakt, een ander er de besturing in bouwt, de derde de tank maakt, de vierde de motorgondel en de 5e de bekleding doet. De bedoeling is dat we bijvoorbeeld 3 modellen per deelnemer maken. Daar kunnen we dan wel een paar wedstrijdjes mee toe.
Bij voldoende deelname kunnen de taken ook weer gesplitst kunnen worden. Als we een locatie hebben kunnen we ook verdelen wie voor welke materialen zorgt en vervolgens een dag bij elkaar komen om stug door te bouwen. Misschien in het clublokaal in Almere een keer? Wat denken jullie er van en zijn er nog meer geinteresseerden?