Volgens mij heb je gelijkBtw: Als ik het zo zie, denk ik dat mijn romp langere neus heeft dan deze. Waarschijnlijk is het gezichtsbedrog. Er zijn namelijk twee happen uitgehaald aan de bovenkant. Eén voor de vleugel en één voor de kap

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij heb je gelijkBtw: Als ik het zo zie, denk ik dat mijn romp langere neus heeft dan deze. Waarschijnlijk is het gezichtsbedrog. Er zijn namelijk twee happen uitgehaald aan de bovenkant. Eén voor de vleugel en één voor de kap
Kan je zo'n plankje ook met elastiek starten of klapt het in één keer achterover, oid?
Houd je er wel rekeing mee dat de accu er dan nog in past?Ik zou mijn romp nu nog kunnen inkorten.
@PapaHotel, betekend dit niet dat als je de vleugel (minder dan, maar maximaal) 26mm naar voren monteerd je er ook bent?
Is wellicht een optie?
@PapaHotel, betekend dit niet dat als je de vleugel (minder dan, maar maximaal) 26mm naar voren monteerd je er ook bent?
Is wellicht een optie?
Nog een slimme opmerking: Kijk je wel uit dat bij het inkorten van de romp de prop-bladen de vleugel niet raken?![]()