Project Thermiekplank: Plankie

Wedstrijd! Verzin een leuke naam en verdien een gratis snij-setje!

Ik had het met mede-initiator Dirk over een leuke naam voor het project. We vinden plankie wel aardig maar misschien zijn er leukere namen. Dat bracht ons op het idee van een wedstrijd.

Dus: verzin een leuke naam (leuker dan plankie dus) en je krijgt het bestelde setje van Dirk gratis (ex. verzendkosten).

Iedere deelnemer mag één naam inzenden.

Over de uitspraak van de jury kan natuurlijk wel worden gecorrespondeerd maar alle argumenten zal de deskundige jury met een grote grijns naast zich neerleggen :).

Lache, Raymond heeft aangegeven geen snijsetje te willen omdat de KA-7 al zoveel tijd kost. En wel een naam verzinnen :). We schrijven hem op.

Tja, het is en blijft wel een leuk project..... Mocht ik een setje winnen komt hij echt wel een keer in elkaar als de Ka-7 af is.

Hmm, Spaans voor 'groep' (aangezien we hem als groep gaan bouwen) is GRUPO. En Spaans voor 'plank' is ESTANTE. Daar kan je al heel wat leuks mee bedenken:
*Grante
*Tantupo
*Grestan (te)

Doe mij de laatste maar :)

Groeten Rick

Leuk hoor! Er reageren allemaal mensen die niet op de lijst staan.
Eens even kijken hoe de jury daar mee om gaat. Geen idee eigenlijk :confused:

Ik had beloofd geen nieuwe projecten meer te starten
maar het kriebelt wel heel erg...

Mijn naam:
Facile = latijn, italiaans en frans voor gemakkelijk
uitspraak latijn en italiaans: faatsjielee
frans: Fasiel

Hij moest toch gemakkelijk te landen zijn?

Nog even off topic:
Zou die NS folie bruikbaar zijn icm Depron?
Zit hard te denken om het te proberen op een Dizzy bird.
Eerst het Depron beplakken en daarna vormen.

Ik doe graag mee voor een setje Vleugels+Romp+Kielvlak

Mijn naamsuggestie houd ik in het Nederlands en klinkt een beetje oneerbiedig maar zo is het niet bedoeld: Opbergplank

Hans Meijdam

Hahaha, ik noem 'm ''FreeWing''......

Voor mij een dubbele betekenis.

Ik zou m dan voor free hebben, (als ik win) maar vooral het ''gevoel'' wat vliegen in mij losmaakt.

Het gevoel van vrijheid, dat is wat ik ervaar als ik aan het vliegen ben.

Back