Project Vario LAMA TURBINE

Work in progress ..... !!!!!

Snap_20130526225020_001_zps0b8abc5b.png

Snap_20130526225041_002_zps4180b959.png

Snap_20130526225106_003_zps60766abd.png

Snap_20130526225826_001_zps07592633.png

Snap_20130526225212_005_zps1292a786.png

Grtz
Ron

dit is weeral TOP-MODELBOUW !!!
Ronny, ik wou dat ik 1/10 van jou bouwtijd kon hebben.... dan zou ik ook eindelijk kunnen starten aan de bouw van mijn shaalheli...

mvg Xavier

Hey hey, die 3D-geprinte onderdelen zijn echt de max.
Je bouwt weer als een sneltrein. Mooi spuitwerk.
Vertel eens iets meer over die kleefdoek die je gebruikt...
Enne,... wordt er ge-pre-shaded voor de definitieve lak er op komt? Ja toch.
Ik denk dat het zonder pre-shading erg strak zal worden. Dus breng wat leven in al die vlakken...

Heligroeten,

Nick

@ Xavier ,

Oei , ik dacht dat die al klaar was ????? ;-)

@ Nick ,

De kleefdoeken die ik gebruik voor het airbrushen zijn eigenlijk gedrenkte doeken die alle stofdeeltjes opnemen .
Voor het airbrushen ga je met deze doek nog eens alles na op de te airbrushen oppervlakken , en zo ben je van alle kleine stofdeeltjes verlost , deze doeken zijn ook niet schadelijk voor de verfjes .
Ze kosten rond de 2 euro het stuk , dus laat U gaan zou ik zeggen .

Ik ga inderdaad hier en daar nog Pre Shaden .... je zal het gaan zien op de volgende reeks foto's ..

Grtz
Ron

Hei Nick ,

Bij onze Nederlandse vrienden in Almere ... ;-)

Als ik een bestelling doe van verfjes dan bestel ik een paar van die kleefdoeken erbij ..

Ahhh Ja , ze gaan ook nog eens lang mee , als je ze in de originele verpakking bewaard ... ;-)

Grtz
Ron

Deeeeeee MAX...
Permanent weten hoe het met de toestand van de batterijen is.
Weer iet minder om ons zorgen over te maken tijdens het vliegen.
Dit systeem wordt de komende dagen in Kalken bekeken en over enkele weken zeker en vast in huis gehaald.
De 'snelle' mannen in de Limburg spuien dees dagen schitterende ideeën en oplossingen.
Van komkommeren is er aan het begin van de zomer op het schaalheliforum zeker en vast nog geen sprake.

Heligroeten en we gaan door...

Nick

Joepie, de Ron is ook weer terug van nooit weg geweest.
Schitterende modificaties die de mensen van 'HF' gedaan hebben.
Je zal een pak geruster vliegen. De mekanieken op de grotere Vario-modellen zijn idd nog al aan de lichte kant... met alle problemen van dien...

Heligroeten,

Nick

Subliem, subliem.
Mooi dat je ook geen schrik hebt om nieuwe technieken uit te proberen.
Over je ervaring met het spuiten van 2k-lak moet je mij tijdens onze eerstvolgende skypsessie zeker alles vertellen... of over anderhalve week tijdens onze geheime missie naar HF...

Heligroeten,

Nick

Subliem, subliem.
Mooi dat je ook geen schrik hebt om nieuwe technieken uit te proberen.
Over je ervaring met het spuiten van 2k-lak moet je mij tijdens onze eerstvolgende skypsessie zeker alles vertellen... of over anderhalve week tijdens onze geheime missie naar HF...

Heligroeten,

Nick

Hei Nick ,

We moeten inderdaad alle technieken aanleren die nodig zijn per model .
Voor deze applicatie konden we bijna niet anders , ik zal U de nodige uitleg wel geven op een van onze vele SKYPE SESSIES .

Maar we hebben nog iets gedaan , vooral getekend , we moeten ASAP een tankstop hebben voor op de tank te lijmen .. en hij is klaar .... ;-)

Snap_20130719174118_001_zpsed9b0a7b.png

Snap_20130719174144_002_zps55c99e08.png

Grtz
Ron

Back