Project Vario LAMA TURBINE

Tof gemaakt die lamphouder, en u prints... man man, ge wordt en echt tekenwonder :-)

blijven gaan!

Didier

Iedere keer als ik zie dat er een update is in dit draadje kijk ik met plezier naar de vorderingen. Respect!

Work in progress ..... !!!!!

@ JoopB , Didier ,

Merci mannen , dat doet deugd ... ;-)

Maar we gaan verder ... ;-)

Grtz
Ron

Ja John ,

Zo zie je maar , die denken dat ik alles kan maken ... ;-)

De BESTE stuurlui staan aan WAL hé ...

Maar den Wim heeft een punt , ik ga die HAAK maken , kost wat kost ...

Ik laat me niet kennen hé .

Maar eerst ga ik wat vensters uitknippen .

Grtz
Ron

Work in progress ..... !!!!!

Hei Xavier ,

HYDRAULISCH ... hmmmmm .... ;-)

Het frame gaat pas gelast worden als de canopy volledig van glas is voorzien en als de canopy op de juiste plaats gelockt is .
Dan ga ik naar Peter , ik heb hem al gebeld , en dan gaan we alles perfecto lassen .

Maar eerst dus nog een klein verslagje van de werkzaamheden van vandaag .

Grtz
Ron

@JoopB ,

Inderdaad , ik hoop het ook dat we snel weer kunnen verder bouwen .
Wat is er aan de hand , nu , het frame was op bepaalde plaatsen niet in orde , de beugel voor de JET FUEL te tanken was ( is ) niet op de juiste plaatst gelast .
Ook de cockpit vloer kwam tegen het frame op bij het monteren ervan , ik heb dus het frame hier en daar moeten bewerken ( foto's volgen ) en de canopy bevestigingspunten zijn ook nog niet OK .
Het probleem zit hem in de materialen die ik nodig heb om deze parts weer op hun plaats te lassen , solderen , braseren ... het frame is van INOX en de bijgeplaatste onderdelen zijn van koper ... ik heb dit al naar een lasser gebracht , maar helaas , hij durfde er niet aan te beginnen .
Nu ga ik zaterdag naar Xavier , we gaan dit bekijken hoe we dit kunnen oplossen , want ik heb het frame nodig voor verder te kunnen .
Dus ... nog even en dan kunnen we er hopelijk weer invliegen , het heeft al veel te lang geduurd naar mijn goesting ..

Mvg
Ron

Dat is inderdaad wel even en flinke tegenvaller. Hopelijk kan je zaterdag een passende oplossing bedenken voor het probleem.

Succes!

Ronny,

We gaan dat zaterdag eens kritisch bekijken zodat je weer snel verder kan met dit mooie project! Tot zaterdag.

mvg Xavier

Het probleem zit hem in de materialen die ik nodig heb om deze parts weer op hun plaats te lassen , solderen , braseren ... het frame is van INOX en de bijgeplaatste onderdelen zijn van koper ... ik heb dit al naar een lasser gebracht , maar helaas , hij durfde er niet aan te beginnen .

??????????
Dat hele frame is als het goed is, gesoldeerd met zilver. Tenminste, mijn Bell 47G wel....
Dat moet toch gewoon willen, koper (of messing) op RVS solderen met zilver? Hooguit dat je er mischien een ander vloeimiddel voor nodig hebt?

Groet, Bert

Laatst bewerkt:
Back