Details
DETAILS , het woord zegt het al , we zijn vandaag verder gegaan met de detaillering van de LAMA .
We zijn begonnen met een stuk dat op de achterkant van de heck moet komen , komt een kabel aan te hangen , mijn god , ik weet niet waarvoor het eigenlijk dient die kabel , enfin , we hadden een 3D print , maar passen , ik dacht het niet , deze heb ik helemaal moeten bewerken met snijmateriaal , lijmen en heel veel opnieuw passen zodat er geen raakconditie ontstaat met de bewegende delen van de heck mechaniek .
Enkele foto's ,
Meten , slijpen , passen , meten enz ...
En toen was er een moment dat het goed was .
Hmmm , hij past , maar hoe gaan we dat ding vastzetten , AH JA , een hulpstukje met een alu stang erdoor , gat boren in de flens , 3 mm schroefdraad erin en zo doen we dat dus .. ;-)
Nu deze hele boel opschuren , ontvetten en de primer laag erop ..
Dan weer schuren en dan de hoofdlaag erop ..
OK , ready .
NEXT , de AIR INTAKE .
Deze hebben we getekend vanaf een foto van het echte model , dan verschaald naar 1/4 en dan laten uitprinten in 3D .
2 SOLIDS , en wat vliegendraad , ik heb een stuk van onze vliegendeur afgeknipt , psssst , niets zeggen tegen de vrouw , da valt toch niet op .
Eerst een foto van den echte ..
Dan de 3D tekening ,
En dan het geprinte model ,
Effe punten met ZAP en dan rondom rond met de tandenstoker met 10 minuten epoxy .
En READY ..
Zo , dat was het .. wordt vervolgd ,
Grtz
Ron