project volvo 6x4

alvast bedankt voor de positieve reacties, maar hij moet nog mooier worden met de details die der nog opmoeten .

@chris , ik begrijp de vraag , maar neen dit is niet het renault racing blue kleurtje. heb zelf een clio sport gehad in die kleur de 182 pk versie. neen dit is een ral kleur nr 5017 met de naam trafic blue.

alvast bedankt voor de positieve reacties, maar hij moet nog mooier worden met de details die der nog opmoeten .

@chris , ik begrijp de vraag , maar neen dit is niet het renault racing blue kleurtje. heb zelf een clio sport gehad in die kleur de 182 pk versie. neen dit is een ral kleur nr 5017 met de naam trafic blue.

nee die kleur bedoelde ik niet!!

ik bedoelde het kleurtje die je vaak op de kangoo's ziet een standaard renauld kleur

ons bedrijf heeft een stuk of 120 kangoo's met die kleur blauw

Is een hele mooie truck in een hele mooie kleur.Maar had je dat grote gat in de achterwand niet dicht moeten maken?(naast de uitlaat)

tja als je een truck bouwd eerst goed de instructies goed lezen heh hahahahaha

je had er wel achtergekomen

bij nieuwe cabines zitten er ook gaten bovenin voor de bediening voor de eventuele verlichting set.

greets Chris

Steven ,
ik ging het juist vermelden ze ,
maar ben telaat.
Hij is me voor,
ik ging vermelden ,
HIER WORDT IEMAND HEEL BLIJ VAN ,

Onze Piet natuurlijk.

VOLVO Piet.

@ Steven
super manneke ,
kom hem wel eens int echt bekijken da klasbakske ,
echt een mooi stuk en de kleuren vind ik zeer geslaagd .

bedankt allemaal voor de lovende woorden. daar word ik blij van ;-), veel toeters en belle gaan er niet meer opkomen enkel nog twee michelin mannetjes en een paar details op de cabine. maar nu komt het grootste werk nog en dat is de verlichting der inkrijgen , in de truck zit de m20+ van servonaut, en in totaal moeten er ongeveer 35 ledjes in komen en die moeten dus allemaal gesoldeerd worden+krimpkousjes der omheen , dat gaat nog een mooi jobke worden . maar dat ga ik op mijn gemakske doen he. het zal wel goedkomen denk ik .

Hallo Taz

Heb je al eens gekeken op de volgende site
Hank's Truck Pictures Web Site

Hier staan tienduizenden foto's van amerikaanse trucks.Een site waar je uren naar kunt kijken.

Mvg Opa Wil

Oeps in het verkeerd topic geplaatst.Mijn excuses hiervoor.

Laatst bewerkt:
vandaag was het weer super weer dus heb ik mijn camera bovengehaald en een paar fototjes gemaakt van mijn volvotje. hier het resultaat:

2v9cjg9.jpg

2rrno6o.jpg

2rp8ydj.jpg

29wp9hc.jpg

ik hoop dat jullie er kunnen van genieten !!

He Steven,

Dat ziet er erg goed uit hoor, kan niet anders zeggen.
Zeer mooie kleur en bij daglicht buiten ziet hij er erg strak uit.

Groet Henk.

ben 1 van de gelukkigen die hem in het echt al heeft mogen bewonderen en het is echt een knappe truck
maar da wist ge al he;)
hoop dat de mijne ook zo knap ga worden

Back