Projeti

Hi,

Ik ben op zoek naar dit model.

PROJETI van Kavan, kan iemand mij vertellen welke Nederlands leverancier dit kan leveren!!

154.jpg

THXS Fr@

Ik heb ff snel gezocht met google.

Op http://www.hobby-lobby.com is hij niet meer leverbaar

en op de site van Kavan kan ik hem ook niet vinden. Het lijkt erop dat hij niet meer gemaakt wordt.

Ik denk dat het lastig wordt om in Nederland een winkel te vinden waar ze hem nog verkopen. Maar ik heb niet heel grondig gezocht dus wie weet is hij nog wel leverbaar.

PS: ziet er trouwens wel leuk uit :D

Laurens

Projeti was van Conzelmann en die is er in het geheel mee gestopt. Modellen zijn niet meer leverbaar. Als je nog eentje vind heb je geluk. Misschien eens zoeken bij Hobby-Land oid.
Denk dat je alleen een kunt vinden als hij nog in de winkel aanwezig is. Bestellen zal niet meer gaan.
:D

In harsewinkel liggen er nog 2 voor 79 per stuk. De nieuwe flex versie... Als je iemand kent die daar is kan je die even bellen ;)

Bedank voor alle adviezen!!

Ik had weer iets uitgezocht??

Weet iemand een goed alternatief, dus geen Microjet of twinjet.
Maar iets exotisch,!!

THXS Fr@

De projeti is er nog hoor, alleen kavan is ermee gekapt. Moment, even de modelbouw aktueel erbij pakken, daar stond et in..

EDIT:
Icon Modelldesign GmbH.i.G. maakt ze nu. Dat bedrijf heeft de boedel van Conzelmann overgenomen.

misschien wel positief dat een ander de modellenreeks heeft overgenomen.

ik kon dat spul van gonzellmann alleen bestellen voor idiote prijzen.

Ben benieuwd of die prijzen nu beter zijn dan. :P Ik heb zon idee dat die projeti een leuke step-up is van mijn picojet. :) En ik hoorde al iets over nieuwe flex+ schuim. Wat betekend dat?

Ja, maar welk vliegtuig nou niet, met n dikke brushless erin.. :roll: Et is pas knap alsie goed vliegt met n S400 race ofzo.

Wat is dat flexi+ spul dan? Volgende generatie Elapor+ ?

Freakazoid zei:
Ja, maar welk vliegtuig nou niet...

elke trainer, of een grote piper cub.
Echt kleine kistjes met een dun profiel kunnen hiermee overweg.

met een 2 turns motor heb je veel toeren, maar weer weinig koppel. Je moet dus ook van die kleine speedpropjes gebruiken.

vertraging is natuurlijk zonde :wink:

Et is pas knap alsie goed vliegt met n S400 race ofzo.

mee eens. maar brushless is natuurlijk weer een hoger rendement, en ook lichter. allebij weer betere vliegresultaten. het kan altijd beter he??? wat is goed(genoeg)?

Tis maar net waar je tevreden mee bent denk ik. :P Ik ben (nu nog) zeer tevreden met een picojet met n S480 erop. :) Maar anderen lachen erom.

ook met een speed 480 (al dan niet race of "L" versie) gaat ie als een speer op 10 cellen

Als n speer naar de modelshop voor n nieuwe motor denk ik. :P Volges mij issie na 5 vluchten wel weer op, met die 10 cells. Voor zover ik weet zijn die 480 motoren allemaal 7.2v.

ik heb tigtal twinjets gevlogen op 10 cellen met 480's erop, dat gaat prima.

tuurlijk gaan ze er naar verloop van tijd aan, maar je kan er probleemloos een 100 vluchten mee maken hoor.

zal straks eens kijken in de schuur of ik er nog 1 heb, en nog kan zien wat het voltage was, ik meen de normale 480's 7.2v, en de race en L versies (speciaal getimed voor puscher setup) 9.6V

niet alles zomaar geloven wat je leest :D

Back