Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hehe, heb hem zelf net 3 maanden en bevalt me uitstekend. De ff9 hou ik ook maar, ik heb veel te veel dure pcm ontvangers van futaba, en die werken weer niet met de mx-22 :?
Ik hoop dat het nog mooi weer wordt vandaag, het kriebelt een beetje bij mij mbt het invliegen van de projeti
Setup:
Mega 16/15/4 met 5.5x4.5 CAM prop
30A jeti regelaar
3s1p TP 2100 Pro-Lites
MZK quatra
2 x Multiplex Nano-s met lang snoer.
Gisteren geprobeerd met stevige 3bf..... man wat stabiel hij vloog zo perfect dat ik meteen op 1 meter hoogte volgas na een duikvlucht met de windmee over het veld scheurde Snelheid zit er aardig in met die 250W Geluid is super... lekker suizen in de wind.
Hij gaat ook goed verticaal en de snelheid is erg constant. Hij weegt compleet 504 gram en kan ruim 6min volgas rondvliegen als een pylonracer. Ik heb de roeren ongeveer 1.5mm up getrimd en dan vliegt hij netjes neutraal en rolt hij erg strak.
Goede keuze. ik heb ook nog steeds de grootste lol met dat ding. Die van mij is wel een stuk lichter. net iets meer dan 400 gram waardoor je heel stabiel verticaal kunt landen :lol:
Ja, het is opzich geen gek gewicht, bij mij op de club vliegen er meer mee rond de 500 gram. Het gekke is alleen dat ik met mijn 3s1000 pakket net zo lang vlieg als mensen met een 3s2000 pakket, met dat verschil dat die van mij 100 gram lichter is, en hierdoor stabieler en langzamer kan vliegen Er is soms zelfs een beetje mee te zweven
tja zweven.... daarvoor heb ik hem niet Als de snelheid onder de 100 km/h zit vindt ik er niet veel aan Toen ik het gas eraf gooide remde hij netjes af en bleef gewoon horizontaal vliegen.... zweeft aardig De landing werd ook een stuiter omdat hij erg weinig nodig heeft om de vliegen, vergeleken met die picojet dan .
Uber licht kan wel maar dan neem ik de nieuwe projeti die hol is. Precies dit formaat maar dan 280g vliegklaar indoor versie
tja... een duitse shop levert ze voor 76 euro.. en ik heb er op de beurs 79 voor gegeven..mmh... nu wel weer 17 euro verzend. Nog niet veel voor zo'n doos
Tsjah, hij vliegt veruit het beste van de electro-deltavleugeltjes, dus hij is het wel waard. Of je het er voor over hebt is weer een andere vraag :roll:
jep... is al weer besteld ontvanger doet het nog gewoon. In de vriezer 5 min en hij doet niets meer... tijdens het opwarmen begint hij langzaam te leven... was vandaag dus gewoon te koud om te vliegen
is een nieuwe MZK dus die gaat terug... of ik gooi hem weg maar opsturen kan uit. Ik probeer hem geen 3e keer. Ben nu aan het kijken of hij het blijft doen als ik hem afkoel... mini vrieskistje op mijn buro nu Toch zou hij in de piep romp het nog wel warm moeten houden...