Projeti

Hmm, dan zal ik toch eens achter die L versie aan gaan dan. :P 3cell lipo erop mischien. Bedankt voor de tip, Gerard. :)

ik weet niet zeker of de L versie een speed versie of een permax (multiplex) versie was, geloof de speed

zal morgen het motortje eens opsnorren

Als iemand interesse heeft.
Ik kan ze volgende week leveren.
De rode Reno uitvoering en de blauwe Star edition.
Gloednieuw, 79,50 en als je met Paypal betaald geen verzendkosten.
Ze kunnen evt. met een brushless gevlogen worden.
star.jpg
reno.jpg

!!!!! Die projeti's! 8O In 2 mooie kleuren. :P Die moet ik aan mijn maat laten zien. We zoeken namenlijk bijde al naar ARF vliegtuigen die in verschillende kleurtjes tekoop zijn. :P

Robert zei:
Nog zijn 1e berigt ook, EN zijn site doet het niet 8O

AHT=???

Waarom kan ik nergens de belangrijke info van dit dingetje vinden?
Ik heb al jaren gekeken naar de advertentie in de FMT als een sooort vervanging van de picojet.

Een paar vraagjes:
Van welk materiaal is hij? piep, ingedekt, hout?
Wat is het minimum en maximum gewicht?
Gaat hij snel kapot?
kan hij een 15/16/3 op 3 lipo cellen aan?

Nando.

Hij schijnt brushless zonder problemen aan te kunnen (Ik heb zelfs filmpjes), de nieuwe versie is van flexi+ foam, wat dat ook mag wezen.. :roll: Volgens mij issie wel gecovered ofzo, want hij glimd prachtig.

Dit is denk ik een mooi model als je iets als een picojet debaas bent. Vroeger wassie dr alleen in oubollig geel met politie strepen, maar nu ze in 2 kleuren tekoop zijn, zullen er veel meer verkocht worden. wat is er immers leuker dan met 2 identieke frames patroontjes te vliegen. :P

Goeiedag allemaal,

@Nando, ik ben met mijn site bezig, ik heb allemaal leuke dingetjes die ik in 1 keer op de site wil zetten, even geduld aub.
Ik heb contact met Robert gehad over adverteren dus dat zit ook wel goed.

By the way.. elke winkelier kan hem bestellen, je hoeft hem niet bij mij te kopen.

Algemene info:

Hij is van een taai soort piep, beetje vergelijkbaar met de PicoJet.
Er zitten oracover achtige stickers bij die je nat moet maken en dan over de bovenkant moet plakken.
Dat is ook meteen het scharnier voor de ailerons.

Span: 82 cm
Lang: 53 cm
Opp: 15,5 dm
Minimum vlieggewicht: 525 gram
Motor: vanaf speed 400, 8-10 cellen
Besturing: hoogte/rol gemixt. motor

Gaat hij snel kapot... ???
Het kan binnen 5 seconden als je dat wilt.
Het is geen beginnerskistje, gaat redelijk snel en is vrij klein.

Ik denk dat je een Mega 16/15/3 bedoelt, geen idee, ga ik proberen voor je.
Moet ie toch wel de 200 kunnen halen ;-).
We gaan hem ook even op de helling testen, lijkt me ook leuk.

grts GJ

Ik vind ze prachtig, alleen n beetje duur, aangezien er zelfs nieteens n motortje bij zit. :P Is et piepschuim vergelijkbaar met de gewone picojet of de combat editie? Das nogal n verschil schijnt et. :P

Ik vind ze ook vrij prijzig hoor, ik kan ze iets goedkoper krijgen maar dan moet ik er 10 kopen (en ook weer verkopen natuurlijk) en dan zijn ze 72,50.

Maar misschien dat iemand anders ze goedkoper kan leveren?

Ik krijg ze maandag of dinsdag binnen (en ook nog een vliegend vleugeltje) en dan ga ik er wel even wat foto's van maken en testen.
Ik zal hem met een klein goedkoop borstelloos motortje vliegen (16/7/10) en met een HET 3windingen motor van 55 euro, kijken of het dan iets doet.

grts GJ

In de handleiding staat dat je de roeren iets up moet trimmen met de (hand-)start, is dit echt noodzakelijk?

Grt.

Ok, dan zal het wel. Bij mijn laser arrow's had ik dat nooit en dat ging geweldig eigenlijk :?
In principe kan ik ook een beetje up aanhouden tijdens de start lijkt me?

Grt.

Zo doe ik et iig. :P Ik kan et ook wel onder mijn flaps switch zetten, maar ik doe et uit gemak gewoon met de hand. :P

Ik zet de boel meestal 5mm omhoog met mijn trim tijdens de start, na enige gewenning kan je ook gooien en wat "up" geven
Met die Laser Arrow had je denk ik zoveel vermogen dat ie gewoon op 45 graden uit je hand vloog en dan gaat het makkelijker ;)

Ja precies, is veel makkelijker. Het boekje heeft het over de trim maximaal up zetten, maar dat houdt dan in dat je iedere vlucht je projeti opnieuw moet trimmen, en daar heb ik geen zin an :P
Is de projeti erg gevoelig op zijn zwaartepunt?

Grt.

Pjotrrr zei:
Met die Laser Arrow had je denk ik zoveel vermogen dat ie gewoon op 45 graden uit je hand vloog en dan gaat het makkelijker ;)

Ja, die ging wel 8) 90 graden was ook geen probleem, 7.5cc met resopijp.

Grt.

Dit is het beestje;

HPIM2037.jpg

Hpim2033.jpg

Hpim2034.jpg

Slechts 412 gram vliegklaar, terwijl ze vanaf 500 gram opgeven :o
3-cellige 1000 mah lipo, mega motor met 5*5 propje.

Grt.

Auw....En die dingen gaan al zo snel...1Mega 16/15/3 met 5x5 prop ofzo?

Back