prop advies Multiplex Microjet

Dat groen valt wel heel goed op.. denk dat geel of oranje inderdaad hetzelfde effect heeft.

Waar koop je die spuitbussen eigenlijk? en vlekken bij je handen als het eenmaal erop zit ?

Geel vervaagd in de lucht als de zon van achteren komt vind ik. Das mooi als et zonnetje dr op staat, maar in de schaduw verliest t zijn contrast.

En et zijn gewoon busjes tamiya lexaan lak. :P Eigenlijk heel logisch. Flexibel en stootvast, net wat je moet hebben met zon flexende elapor racer.

Jep dat was het jetje van Eric, je zag Eric ook al wat eerder bij het bungy launchen van een andere jet.

Han zijn ding staat er ook bij is het niet?

Yup, alle 2. :P

Maar had ie toen op die meeting nog de typhoon 6/15 erin zitten denk je? Want ik meen dr een gezien te hebben daar met een motor die leek op een mega. Dr waren 2 microjets, dus et kan makkelijk dat die met mega van iemand anders was hoor. :P

Die van Erik was 100% een Typhoon 6/15.. Erik komt uit Oss en heeft mij persoonlijk geholpen met de bouw van de Easystar. Heb bij hem thuis zijn hele collectie gezien.. dan ga je echt kwijlen..

Zo perfect gebouwd en mooie kistjes..

Jaja, maar hij heeft et bij die foto nog over 0'c condities. :P Dus kan mischien al enige jaartjes geleden zijn, en dattie dr inmiddels al een mega in geplempt had ofzo? Denk je echt dat je met zon klein motortje zo kunt stoempen met zon microjet?

Jep... 100%. Afgelopen zomer hier bij Delta ook nog zien vliegen met dat ding. En menig forumbezoeker heeft hem in Winsen gezien.. gewoon strak omhoog vliegen totdat je hem niet meer ziet.. met noodgang naar beneden.. en net voor de grond optrekken.. hard!!!!!!!!!!

Let wel.. Erik is een hele goede vlieger.. dus dat ga ik hem absoluut no way na doen :)

Ja inderdaad. Ik weet niet of ik al klaar ben voor zulk asociaal geweld eigenlijk. Verder dan een fietsbel picojet ben ik nog niet gekomen. Maar we zullen zien. :)

Ik ga gewoon dezelfde setup bestellen als die van Erik. Alleen de stabilo kleur ben ik nog niet uit. Mischien groen met zwarte streepjes ofzo.

Is die Microjet ergens 'kaal' te krijgen? Heb een regelaar en lipo's etc op de kop kunnen tikken en zoek alvast naar een leuk model voor na mijn easy star.......die trouwens nog steeds onderweg is vanuit Duitsland :evil: ......

Ik weet ook nog niet of ik morgen meer dan 50% throttle ga geven hoor :) ons veld is midden in de bossen dus moet erg goed opletten.

Moah, eventje kietelen kan toch wel? ;) Als ik zo eens bekijk hoe groot die elevon surfaces zijn, en wat voor snelheid je kunt halen met een 6/15... Gewoon even kijken wattie doet met volgas en vol links? :schrik: Rollrate van een kleine 6\s. zal dan wel lukken denk ik. 8)

En bij natterer: "Typhoon" Die Suchanfrage ergab keine Treffer.

Die zoek functie werkt niet goed.. was trouwens voor de vraag van Awol Freak ;) en niet voor een Typhoon.. die waren 35 euro op de beurs..

Ja, maar ik dacht dat je 15/10 zei daar bij et kraampje, en die had ik nog liggen, dus geen motor gekocht op de beurs. :cry: En iemand die em even voor me meebrengt morgen, die vind ik nietmeer denk ik.

Nee 15/10 had Sanka gekocht voor de Scooter.
15/10 op de Microjet? lol je kan het proberen.. maar dan ga ik wel op 400 meter afstand staan.

Noah zei:
Awol,

kom je morgen ook nog naar het veld?
p.s. Natterer modelbau heeft hem voor:

39.90 EUR

http://www.natterer-modellbau.de/

p.s. de EZ nog niet binnen!??!?!?! annuleren en bij bovenstaande bestellen? Had er zelfs eentje mee kunnen nemen vanaf Dortmund :|

Kom morgen zeker kijken! Moet nog wel ook met de vrouw en kind op pad :wink:
Hoe laat ben jij d'r?
thnx voor de link, zo goedkoop had ik 'm nog niet gezien!

Heh, ja ik stond ook al te denken, wordt zon accu dan niet tezwaar voor zon microjetje. :P Maarja, dortmund is niet de enige plek op aarde met die motoren. Weet je toevallig een shop die die motoren goedkoop heeft?

Zal je tip geven.. duitsland is goedkoop land voor modelbouw.. gewoon naar ebay.DE gaan en daar naar modelbau.. daar zoeken en vaak zijn het winkels.. je ziet gelijk waar hij het goedkoopst is en dan zoek je de shop :)

denk morgen rond 13:00.. ik ga ook nog met vrouw en kind de hort op hoor :)

Hoop alleen dat er minder wind is dan vandaag.. want dan is het weinig Jet tijd.. dan ga ik maar met de EZ vliegen ofzo die kan daar wel tegen.

Typhoon motors.. tjah Nederlands product.. dus goedkoper dan in Nederland zal je ze niet snel vinden. Zal wel eens gaan zoeken voor je.. maar nu ga ik naar boven. Zoontje is wakker..

Back