Wat er op de accu's staat kan je gerust vergeten, zijn allemaal leugens.
Zippy is niet een van de beste en SLS heeft de naam goed te zijn, de duitsers lopen er mee weg, omdat het zogenaamd duits is maar ik zou zelf eerder een Turnigy, Wellpower of Mylipo.de nemen.
Mijn Turnigy's zakten nooit onder de 3,5 Volt per cel onder belasting van 100C, wel voorverwarmd.
Als je hoger dan 20-30C gaat zonder voorverwarmen sloop je je accu's.
Het verschil in een brandstof en electroprop is merkbaar.
Een Fiala E-prop is heel licht en heeft een dun en efficient profiel.
Pak je een Mezjlik, APC brandstof of een Engle dan hebben die een dik profiel en zijn zwaar gebouwd.
Een brandstofprop kracht veel meer klappen dan een electroprop zie soepel draait, daarom kunnen ze veel lichter en dunner gebouwd worden.
Het kan inderdaad ook zijn wat Bertus zegt.
Alleen de topmerken leveren motoren met het aangegeven Kv.
Het kan dus hoger of lager zijn.
Als je toeren kan meten dan kan je eens proberen met een 6S pakket en dan onbelast de motor laten draaien.
En dan kijken wat ie doet aan toeren.
Dan dat delen door de gemeten spanning, dan heb je de werkelijke Kv.
GJ
Zippy is niet een van de beste en SLS heeft de naam goed te zijn, de duitsers lopen er mee weg, omdat het zogenaamd duits is maar ik zou zelf eerder een Turnigy, Wellpower of Mylipo.de nemen.
Mijn Turnigy's zakten nooit onder de 3,5 Volt per cel onder belasting van 100C, wel voorverwarmd.
Als je hoger dan 20-30C gaat zonder voorverwarmen sloop je je accu's.
Het verschil in een brandstof en electroprop is merkbaar.
Een Fiala E-prop is heel licht en heeft een dun en efficient profiel.
Pak je een Mezjlik, APC brandstof of een Engle dan hebben die een dik profiel en zijn zwaar gebouwd.
Een brandstofprop kracht veel meer klappen dan een electroprop zie soepel draait, daarom kunnen ze veel lichter en dunner gebouwd worden.
Het kan inderdaad ook zijn wat Bertus zegt.
Alleen de topmerken leveren motoren met het aangegeven Kv.
Het kan dus hoger of lager zijn.
Als je toeren kan meten dan kan je eens proberen met een 6S pakket en dan onbelast de motor laten draaien.
En dan kijken wat ie doet aan toeren.
Dan dat delen door de gemeten spanning, dan heb je de werkelijke Kv.
GJ