Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In sommige parkzone-kistjes zit het ook, een continu piepgeluid waardoor je weet dat het ding aan staat. Of het bewust is weet ik niet, maar handig is het wel.Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat dat ene piepje om de zoveel tijd, zoveel stroom trekt.
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat dat ene piepje om de zoveel tijd, zoveel stroom trekt.
Voor F5B gebruik met limiter kan dat net teveel zijn waardoor je de thermiek taak niet meer kan volbrengen.
Een motor is een beroerde luidspreker.trekt het dan zo veel stroom om de regelaar af entoe een piepje te geven? ...
Ik heb voor al m'n vliegtuigen (en m'n heli uiteraard) een throttle hold geprogrammeerd, die met een schakelaar te bedienen is.
Aansluiten met de throttle hold aan, draairichting van de roeren controleren, dan schakelaar om en motor controleren, dan weer schakelaar om. Dan kan er nooit iets gebeuren. En dan de schakelaar pas weer om vlak voordat je 'm opgooit. Werkt perfect
Willem.
als ik bezig benmet mijn toestel en iemand begint met me te praten , ga ik of het gesprek aan en laat het toestel liggen ,of kap het gesprek en ga verder met het toestel . wij mannen zijn geen vrouwen die 2 dingen tegelijk doen .doe je dingen 1 voor 1 en dus niet tegelijk . afleiding is dodelijk .
eerste wat ik altijd doe ,is zender aan ,wegleggen en gashevel naar dicht zetten ,ook al staat deze op dicht ,toch aantikken .
als een zender ligt ,kan er dus nooit een zenderkoord opvallen (dat wat ligt valt niet )
een modelvliegtuig is een wapen ,wat wij als speelgoed zien . dus behandel ze dan ook met respect hoe klein de proppellor ook is ,eenmaal op toeren zijn het gehaktmolens .