Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Aangezien het landingsgestel berekend is voor max 4 kg en de kist pak em beet 7 kg gaat wegen, heb ik een " veersysteem" gemonteerd wat de uitslag van de twee poten een beetje beperkt.
Kom er ook achter dat de accus voor de motor (12S ) practisch op/net voor het zwaartepunt komen te liggen. Perfect ! (wel jammer dat ik in de neus een luik heb zitten zagen, kan ik het nu weer dichtplakken.
Wat Michiel zegt. De aansturing van het hoogteroer is spelingsvrij. Ik heb voor plaatsing van deze servo even de bouwbeschrijving gevolgd.
Vanavond een even proefdraaien op 12S.
oef, dat is vervelend om te lezen Frank. Dat is toch niet wat je ervan verwacht had.
Dit moet gewoon een garantie verhaal zijn, dus hopelijk krijg je binnenkort een nieuwe.
Calmato heeft zondag gevlogen. Vliegt leuk
Wel waaide het redelijk hard, en het zwaartepunt lag nogal wat te ver naar achteren. Dus het was maar een kort vluchtje.
Staartwiel moet ik toch stuurbaar maken, misschien andere servo er dan op.
accuklep is klikbaar(zonder elastiek.)
Stukje van de romp verwijderd zodat de vleugel makkelijk naar achter kan klappen in geval van crash.
Doe ik dit niet, dat sloopt de vleugel bij naar achter wegklappen of de romp of de LE van de vleugel. (Waarschijnlijke beide)
Vandaag de vleugelhelften verlijmd. Toch maar gekozen om een grote vleugel te gebruiken.
Tevens accu coolbox gemaakt. Deze box kan in en uit de romp gehaald worden.
De box is zo gemaakt dat alle cellen alleen op de hoekjes worden ondersteund. De rest van de oppervlakte
van de cellen ligt in de koelwind.