Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik merkte eigenlijk meteen al wel dat de voorzijde best lastig is om bodyposts geplaatst te krijgen. Ik moet eigenlijk nieuwe gaatjes gaan boren en verzinken in de bumper van de 10R5.1 om überhaupt twee bodyposts passend te krijgen. Dat vind ik wel erg jammer, om op een hagelnieuwe auto meteen zaken te moeten verboren.
Ik zie altijd graag de bodyposts op een redelijk vlak stuk van de voorzijde maar dat wordt dus moeilijk bij deze body.
Als we op of aanmerkingen hebben aan de body? Komen er dan veranderingen door de tests die we doen?
Kijk, in de Pro10 rijden we nog wel eens met verschillende kappen op verschillende banen. Dus als alle kappen die we hebben op de bestaande body posts passen en deze ineens niet dan wordt het wisselen van een kap moeilijker.
Voor mijn S100 heb ik die toen ook moeten maken om de Blitz er netjes op te krijgen..
Eventueel de fabrikant (of zelf) een aantal extra gaten in de carbon voorbumper laten maken is natuurlijk ook een optie, of niet?
Met een bodywissel ook eventjes een andere set bodyposts erop schroeven is ook niet heel veel werk.
Voor mijn S100 heb ik die toen ook moeten maken om de Blitz er netjes op te krijgen.
de body aanpassen zodat hij op ieder auto kan, kan ervoor zorgen dat ie niet meer "echt" lijkt.
Als we op of aanmerkingen hebben aan de body? Komen er dan veranderingen door de tests die we doen?
Ben druk bezig ivm nieuwe bumper maken om er voor te zorgen dat als de body aan de voorzijde een tikje krijgt hij niet meteen versplinterd met de standaard 10R5 bumper
Daarna de voorste body posten pasklaar maken en dan spuiten.
Ik ga voor een bestaand(1:1 model) kleuren schema.
Foto's volgen.
Mvg Roy