Ik probeer me elke keer weer te verbeteren met de filmpjes, en vaak lukt dat. Deze keer is extra aandacht besteed aan het geluid, beetje gespeeld met geluidseffecten en zo. Sommige dingen leken van tevoren heel gaaf maar bleken niet naar mijn zin te werken. Ik ben ook wel weer tevreden over het resultaat (lees: ik sta ernstig te stuiteren als er weer een paar sec film naar het zin is gemonteerd

).
Voor de mensen die het leuk vinden om te lezen: dingen die goed bleken te werken
- rt opnamen gemaakt met walkie-talkie, gewoon voor de ingebouwde microfoon van de laptop gezet
- beelden van de verlichting zijn aangedikt met effecten in Premiere, de lichten zelf zijn te zwak om effectief te werken in het filmpje
- de eerste beelden van de gear retraction/extension zijn 50% afgespeeld, geluid wordt dan een stuk lager. Dit wordt opgelost door geluid van de clip ervoor of erna door te laten lopen
- bewegende titels (in de intro) met After Effects gemaakt. Dat programma heb ik nog niet goed in de vingers, maar dit lukt met enige moeite
- de close-up beelden in het begin hebben meer contrast gekregen voor een dramatisch effect, dit lijkt ook een wat korrelig beeld te geven, maar dat versterkt ook het dramatische effect
o ja, je zou bijna vergeten dat het een model is.
Daarom heb ik bewust het allerlaatste shot geplaatst, om het toestel in verhouding te kunnen plaatsen. In de rest van het filmpje is het formaat (bewust) niet duidelijk.
hoe dik is de carbon in de vleugel?
Vleugelverbinder van 8mm massief koolstof, in de vleugel nog een extra ligger van 6mm (hol??) koolstof.
Welke oude basis is dat waar je bent gaan vliegen?
Valkenburg.