Maar om dhr. Dorenbos nu even uit te gaan maken voor "een gristengespuis" gaat me een paar bruggen te ver.
Je scheert daarbij, ondanks je latere uitspraak, tóch alle Christenen over een kam.
Ik ben je met je eens dat ik met mijn eerdere bewoordingen alle Christenen over één kam heb geschoren. Maar ik betwijfel of ik dat nog steeds doe met mijn 'nuancering'. Voordat ik me over iemand uitlaat heb ik me wel ietswat 'verdiept' in deze meneer. Als je zijn wikipedia pagina leest (hoe onzuiver het soms ook mag zijn), draagt dit in mijn schrijven mee aan het woord gespuis wat ik dus alleen aan hem toedicht + volgelingen die ook deze mening verspreiden/hebben.
Wat bedoel je met de term "spuitje voor die man"? De doodstraf is hier al een tijdje afgeschaft. Je verlaagt je met deze opmerking tot hetzelfde niveau als dhr. Dorenbos.
Het zou je sieren als je inderdaad wat opmerkingen zou veranderen. Want dat kan nog steeds, je eigen berichten aanpassen.
Ik heb deze term nooit zelf gebruikt, bedacht of opgeworpen. Deze tekst stond letterlijk op de geenstijl site waar een artikel stond over Dhr. Dorenbos die ook een Axe billboard onpasselijk vond. En het was meer als geintje bedoelt over hoe mensen over hem praten. Dat ik nog mild ben..

Laatst bewerkt: