Pukkelpop - Doorgaan of niet

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door Joris R., 19 aug 2011.

  1. snowmansion

    snowmansion

    Lid geworden:
    12 nov 2007
    Berichten:
    1.626
    Locatie:
    N-H
    Ik ben je met je eens dat ik met mijn eerdere bewoordingen alle Christenen over één kam heb geschoren. Maar ik betwijfel of ik dat nog steeds doe met mijn 'nuancering'. Voordat ik me over iemand uitlaat heb ik me wel ietswat 'verdiept' in deze meneer. Als je zijn wikipedia pagina leest (hoe onzuiver het soms ook mag zijn), draagt dit in mijn schrijven mee aan het woord gespuis wat ik dus alleen aan hem toedicht + volgelingen die ook deze mening verspreiden/hebben.

    Ik heb deze term nooit zelf gebruikt, bedacht of opgeworpen. Deze tekst stond letterlijk op de geenstijl site waar een artikel stond over Dhr. Dorenbos die ook een Axe billboard onpasselijk vond. En het was meer als geintje bedoelt over hoe mensen over hem praten. Dat ik nog mild ben..;). Maar ik begrijp je argument(en) tegen het gebruik van zulke woorden.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2011
  2. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.622
    Locatie:
    Betuwe
    Dank je wel voor deze uitleg.
     
  3. Paul Siemons

    Paul Siemons

    Lid geworden:
    16 sep 2002
    Berichten:
    1.056
    Locatie:
    Wommelgem, Antwerpen, Belgie
    En dat was men wel degelijk van plan!



    Mvg,
    P.Siemons
     
  4. snowmansion

    snowmansion

    Lid geworden:
    12 nov 2007
    Berichten:
    1.626
    Locatie:
    N-H
  5. Joris R.

    Joris R. Guest

    Je moet verdergaan hé. Dat Pukkelpop 2011 afgelast is wegens die sterftes etc. is logisch, maar daarom volledig stoppen met pukkelpop is toch niet nodig.
     
  6. snowmansion

    snowmansion

    Lid geworden:
    12 nov 2007
    Berichten:
    1.626
    Locatie:
    N-H
    Ik snap niet wat je bedoelt met je zin? Het was toch afgelast? Of bedoel je toekomstige pukkelpoppen? Het lijkt me niet meer dan logisch dat dat wordt voortgezet. Volgens mij ging het erom om deze editie eerst door te laten gaan.
    Pukkelpop 2011 stopgezet :: Blog :: Pukkelpop 2011
     
  7. Henri Kaper

    Henri Kaper verslagschrijvers

    Lid geworden:
    25 nov 2006
    Berichten:
    3.238
    Locatie:
    Den Haag
    Toeschouwers paus gewond bij wolkbreuk | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl ... ook een straf van God dus?

    Zo iemand als die Dorenbos is een fundamentalist, iemand die van zijn levensovertuiging een ideologie gemaakt heeft, oftewel iemand die vindt dat ieder mens op de wereld volgens zijn opvattingen moet leven. Voor zo iemand zijn mensen ondergeschikt aan de overtuiging. Zulke mensen gaan vroeg of laat over lijken. Of letterlijk door het plegen van aanslagen, of figuurlijk door menselijk leed te misbruiken om hun overtuiging kracht bij te zetten. Zo iemand is een duidelijk voorbeeld dat de Duivel (als je het zo wilt noemen) ook zijn weg weet te vinden in de geest van een christen. Is zo iemand dan nog een christen te noemen?
     
  8. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    'de muziek wordt hervat' was om de rust te bewaren en geen paniek te krijgen, er was toen niet perse sprake van de optredens.
     
  9. Joris R.

    Joris R. Guest


    Sorry dat ik onduidelijk was, ik bedoelde inderdaad de volgende edities van pukkelpop :D
     
  10. sandermt2

    sandermt2 Guest

    Of Pukkelpop doorgaat of niet, daar is nog geen officiële bevestiging van gegeven. Het enige dat werd gemeld is dat er "gevreesd" werd voor volgende edities. Dus het blijft afwachten. Pukkelpop kan nog steeds een heleboel schadeclaims ontvangen en zo financieel in de problemen geraken. Of het waarschijnlijk is dat die claims toegekend worden, is een andere zaak. Maar de mogelijkheid is er nog altijd.
     

Deel Deze Pagina