Pukkie's tt-01

Heb met die 9T op LiPo in een TT-01 gereden en dat gaat al hard zat.

Ook belangrijk om te checken of je stuurinrichting goed werkt want als daar speling in zit is er niet mee te rijden.

Ik zie het probleem niet zo met de 9T van ezrun. Je hebt misschien minder koppel dan de 8,5 maar heb je dat echt nodig in een TT-01??

Offroad vinden ze niet leuk maar onroad gaat prima.

mij gaat het om meerdere dingen.

1: 9 turns heeft inderdaad minder koppel
2: 9 turns heeft onbelast een hoger kV dan de 8,5 turns dus topsnelheid zal niet veel maken
3: 9 turns zal sneller warm worden bij per ongeluk verkeerde vertanding
4: de 9 turns heeft een minder breed toepassingsgebied. Dus wanneer je de auto verkoopt kun je de motor niet bijvoorbeeld in een off-road buggy zetten.
5. er zit een 60A regelaar bij de 8,5T en bij de 9T slechts een 35A. Voor slechts 15 euro meer ofzo

mij gaat het om meerdere dingen.

1: 9 turns heeft inderdaad minder koppel
2: 9 turns heeft onbelast een hoger kV dan de 8,5 turns dus topsnelheid zal niet veel maken
3: 9 turns zal sneller warm worden bij per ongeluk verkeerde vertanding
4: de 9 turns heeft een minder breed toepassingsgebied. Dus wanneer je de auto verkoopt kun je de motor niet bijvoorbeeld in een off-road buggy zetten.
5. er zit een 60A regelaar bij de 8,5T en bij de 9T slechts een 35A. Voor slechts 15 euro meer ofzo

Mjah ok, dus als je die 15 euro echt niet kan missen is de 9T een leuk alternatief.:rolling:

de grote tandwiel is een 55 tands.
Ik heb een 23 tands wat aan de motor moet.Welke motor is dan het beste voor deze tandwielen.
Heb ook nog onderdelen binnen gekregen.
Fotos staan bij mijn profiel.

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
[mod]
Ontopic nu,
We weten het nu wel , over die 15 euro en de rest...
[/mod]
Of je moet 7 dagen op de bank willen zitten.....

Voor de fotos moet even goed gaan zitten.
Ga ik van de week doen als ik tijd heb.

Toen ik de auto kocht zaten er al snelle diffs in volgens de vorige eigenaar.
Die handelt een beetje in dat type chassis.
fotos komen er wel.
Ik moet het eenmaal door hebben,

Back