K
klaps
Guest
Ja hallo ik ben geert en zou graag een beetje meer info over de pyranha lipo van jepe.
Wat gaat me deze in totaal koste
Wat gaat me deze in totaal koste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pyranha 150 euroklaps zei:Ja hallo ik ben geert en zou graag een beetje meer info over de pyranha lipo van jepe. Wat gaat me deze in totaal koste
Misschien moet je eens een rekenmachine gebruiken, want 339+2x80 is al 499 euries, dan moet je nog 2 servo's en ontvanger om hem vliegklaar te krijgen ...klaps zei:prijzen jepe pyranha combi kit :lol:
pyranha combo:kit+mega16/15/3+jeti3p opto+480 fan 339euro
dan komt hier nog bij lipo kokam cellen 2 stuks 80 euro.
lader 150euro en 2 servos 9 mm ongeveer in totaal vlieger vliegklaar 469 euro.
Euh ja, welke kokams heb jij in gedachten dan ... Kokam 2000, want die kan ik je alleen maar afraden? Een Kokam 3200 cell kost toch echt minimaal zo'n 34 euro en je er 4 nodig voor de pyranha. :roll:klaps zei:het is niet 2x80 euro maar 2x40 euro en hij is veel lichter :lol:
Venray in Nederland, ik woon circa 90 km van het Belgische Meeeuwen vandaan. :wink:klaps zei:welke limburg holland of belgie![]()
Emile zei:Krijgen we die film van jou nog te zien, of was jij niet degene die Joris met zijn Pyranha met bij geluiden aan het eind van de dag gefilmd heeft? :lol: