Q-500 GRAND CHELEM arf Kit

bartenmartijnsy8.jpg

Hier nog een extra foto van het model van mij neefje.
Model vliegt erg leuk!

Martijn

Ik heb toch vorige week nog een beetje geholpen met repareren. Deze vliegt binnenkort wel weer.

Als er weer geld is... duurt nog even denk ik, alhoewel die kit er erg aantrekkelijk uitziet. Dit keer wel met een goede verse motor van OS zodat ik wel vooruit ga.

Hoi,

als je toch in het buitenland gaat bestellen, dan kan je net zo goed naar de Great Planes Dazzler kijken. :D
Klik maar eens hier.

Vergelijkbaar toestel met nagenoeg dezelfde afmetingen, is alleen (met de huidige sterke euro) bijna de helft van de prijs !

Er staat ook wel wat info over dit toestel op het forum, gebruik de zoekfunctie maar eens ...

RCEFlyer zei:
Hoi,

als je toch in het buitenland gaat bestellen, dan kan je net zo goed naar de Great Planes Dazzler kijken. :D
Klik maar eens hier.

Vergelijkbaar toestel met nagenoeg dezelfde afmetingen, is alleen (met de huidige sterke euro) bijna de helft van de prijs !

Er staat ook wel wat info over dit toestel op het forum, gebruik de zoekfunctie maar eens ...

Dat gaat niet lukken want Wubbo wil de Q500 racers uit Frankrijk bestellen!
Verzenden ui de VS blijft een factor 5 duurder :|

Het idee is inderdaad, om Quicky Pylonracers hier in nederland goedkoop aan te bieden zodat er volgend jaar nog meer mensen kunnen meevliegen met de (spannende en gezellige) wedstrijden.
Quickie 500 pylonracers zijn gebouwd volgens het geldende regelement, je kan daar dus niet zomaar ieder kistje voor gebruiken, (kijk maar eens op onze site).

groeten Wubbo.

Wij hebben ook interesse, maar is het al bekend wat ze gaan kosten?
Gr. Bas

Vermoedelijk ca 100 of 110 euro, maar hang me er niet aan op, ik heb nu alleen nog maar de prijs van de kitjes gekregen ex btw en ik weet nog niet welke kosten er bij komen.
Ik bestel tevens de tankjes en een zak servo's.

Het idee is om er 10 te gelijk te bestellen.

Maar Bas of jullie ze krijgen weet ik nog niet, dan kan ik helemaal niet meer winnen :oops:

Dat gaat inderdaad niet gebeuren.

Maar dan omdat Rob een Raptor gaat bouwen en dan de motor weer nodig heeft.

Kitjes zijn onderweg, komen volgende week waarschijnlijk,
ze zijn kompleet met tank onderstel e.d.
ik heb ook wat servo's besteld.
en een aantal Irvine .39 motoren.

de preciese prijzen weet ik nog niet, maar de kitjes zijn minder dan 100,--
de motoren ca 110,--

buiten de mensen die al interesse hebben getoond heb ik er nog 4 te koop.

Heel mooi! Klinkt goed allemaal!
Wat voor servo's zijn er besteld (formaat?)
Mooie prijzen ook, valt niet tegenop te bouwen.
Ik denk dat wij er nog wel een irvine bij willen, als dat mogelijk is.
Ik hoor wel als het binnen is,
Gr. Bas

Back