Q-500 GRAND CHELEM arf Kit

Hoi Niels, ik heb nog een kit beschikbaar, een 7,5cc past er zo op.

MAAR, dan kan je leuk vliegen maar kan je niet met wedstrijden mee doen.
Qiuckie 500 is een speciale klasse met daar aan gekoppeld wat regelementen, kijk maar evens op onze site.
Het leukste zijn juist de wedstrijden.

gr. Wubbo

is er nog interese om een keer een dag samen te gaan vliegen?

Een soort training mischien? Want ik heb nog nooit een wedstrijd gevlogen.
Zoals bovenstaand al gemeld kunnen we daarvoor ons veld eventueel gebruiken.

Ik wil ook wel, maar komende zondag heb ik een indoor wedstrijd.. en er moet nog een nieuw lager binnenkomen voor mijn motor.

kan het niet volgende week?????
heb dit weekeind storingsdienst.

laters

Misschien volgende week voor of na de vergadering? ik weet niet hoe ver we dan van een veld af zitten maar dan zijn we toch al bij elkaar dus waarom niet ff vliegen :D

Deze Zondag ga ik niet halen helaas.

Bart

In princiepe ben ik iedere zondag met goed weer op ons veld te vinden, dus als er iemand wil komen vliegen, ben je van harte welkom.

Als je het van te voren laat weten, breng ik mijn racer ook mee.

Vanavond was ik nog even met de Grand Chelem bezig en kwam er achter dat het tankje lekte.,
daarna het tankje van een andere Grand Chelem er in gedaan en deze lekte ook !!

dus iedereen die het orginele tankje er in heeft zitten... ff checken is wel handig.

Als je in het tankje knijpt komt er brandstof langs de schroefdraad.

Morgen nieuw tankje er in en zwaartepunt ff nakijken dan klaar voor een proefvlucht als het weer rond de 21 graden is natuurlijk:D

Bart

ik heb ook een leke tank maar maakt niet uit
ene of het nu koud of warm is ik vlieg altijd

Dank je voor de waarschuwwing Bart.

Ik zou niet bewust doorvliegen met een lekke tank. Gelukkig heb ik die van mij meteen al vervangen door een Sullivan.

Ja dat klopt maar bij de tankjes die wij hebben zit de schroefdraad een beetje scheef zodat het er langs kan lekken.
Heb ook geprobeerd het strakker aan te draaien maar dat ging niet.

Is ook geen probleem,, tankje heb ik wel liggen maar als je het niet nakijkt en het gaat lekken dan wordt je toestel zwaar en vlieg ik je steeds voorbij. :p:p:p

Groeten Bart

Back