Q-500 Pylon Wedstrijd Cumulus Winssen

Schrijf je nu snel in, er zijn nog maar een paar plaatsen te vergeven.

Het wordt mooi weer :thumbsup:, dus geen enkel excuus om niet te komen.

video's zijn altijd leuk om naar te kijken, je moet dan wel een filmpje maken van uit de cirkel.
Dat is wel te regelen.

Vandaag nog een rondje of 8 met mijn reserve kist gevlogen, die gaat ook goed. 'k heb dus nu ook een warm weer afstelling.

Ben klaar voor de wedstrijd.

"Reserve kist", schurk, ik lees het nu pas. Dit vraagt om een tegenzet in Almere :mrgreen:
Niettemin een fantastische vliegdag gehad. En dat veld viel me reuze mee, gelukkig zat er nog een klein walletje voor die sloot anders was ik zeker 2x "geditched"
Organisatie was ook top, alles liep lekker en goed weer, wat wil een mens nog meer?
Nog strakker vliegen natuurlijk....

nou er valt zoals je weet niet veel tegen te zetten.

Om jou aan winst te helpen heb ik mijn kistje verspeeld in een rechtstreeks duel met Martijn.

Gelukkig hebben we de foto's nog.

Laatst bewerkt:
Om jou aan winst te helpen heb ik mijn kistje verspeeld in een rechtstreeks duel met Martijn

OK, dit moet ik nog wel even aanhoren denk ik :p?

Ennuh verbeeld je maar niks als je die kist heel had gehouden was het geeindigd in een rechtstreeks duel tussen jou en mij voor plek 2 en 3. Of denk je dat je Martijn had kunnen kloppen?

Ik ben best benieuwd wat de uislag was, Quicky had ik nog een beetje gehoord, maar E-Quicky niet.

:bad-words:

Alleen maar 0'en op de f3a wedstrijd, en had door puur mijn rondjes uit te vliegen minstens 2e geworden daar...
:nooo:

Het was een leuke dag vandaag. Veel sensatie, spanning en gezelligheid.
Mijn best gedaan om jullie te klokken:).
Ah, zo kan ikw eer eens wat terug doen voor de locale vliegclub hier.

Volgens mij zijn er geen dubbele data meer, dus volgende keer gewoon quicky.

Hoewel ik momenteel maar 1 accu heb die heel en goed is, en daarmee kan je niet 6 vluchten in die korte tijd doen.

Ik ben bij de crash mijn landingsgestel kwijt geraak, als die daar nog gevonden wordt zou ik die graag terug zien.

2 midairs in 1 wedstrijd met dezelfde kist kom je niet vaak tegen.

paulenwubbo.JPG

deze liep nog goed af, simultaan parkeren.

Wubbo

Laatst bewerkt:
En dan zeggen ze dat die electro dingen gevaarlijk zijn, volgens mij ligt het gewoon aan de piloot :oops:

video's zijn altijd leuk om naar te kijken, je moet dan wel een filmpje maken van uit de cirkel.
Dat is wel te regelen.

Vandaag nog een rondje of 8 met mijn reserve kist gevlogen, die gaat ook goed. 'k heb dus nu ook een warm weer afstelling.

Ben klaar voor de wedstrijd.

Ik ben niet gekomen ben ergens anders geweest

Vanavond noeste poging gedaan om filmpjes op youtube te persen. Helaas nog maar eentje gelukt, maar daar staat dan ook de crash van Ray op. Race van Martijn-Ray-Benny.
Kan zijn dat de file nog niet toegankelijk is, ben in HD kwaliteit aan het uploaden, schijnt niet 1, 2, 3 beschikbaar te zijn dan op youtube.
Zal morgen een poging doen om meer te posten.

ev2UoognJaA[/media] - Winsen: Martijn - Ray - Benny

Peet

Laatst bewerkt door een moderator:
Back