Q-500 Pylon Wedstrijd Cumulus Winssen

Nou ik mis het landingsgestel, is in de klei achterbleven denk ik.

Waarschijnlijk is bij de midair de aileron servo overleden, waardoor ik hem uiteindelijk niet meer kon besturen, eerst kom ik hem met rudder nog wel besturen, maar toen ik het gas dicht deed was het over met sturen.

Ben jij al weer begonnen met repareren?

Wat ik heb gezien:

- Vleugel op mad dog passen
- Electronica uit de romp trekken.

Dus het vliegt al bijna weer;-)

Ze staan er op, grappig is dat de tijden steeds dichter bij el kaar komen te liggen.

De competitie steeds feller.

Beetje jammer dat steeds de langzaamste kist in beeld is. Laatste filmpje zie je mijn kist alleen bij de start even. ;-)

In de finale was je de enige overgebleven Ja, maar die race zie ik alleen jouw model, de andere 2 nauwelijks. ;-)

In de finale was je de enige overgebleven Ja, maar die race zie ik alleen jouw model, de andere 2 nauwelijks. ;-)
Haha, ja ik begreep de eerste keer ook al wat je bedoelde hoor ;)
Maar dit was zo'n spontane reaktie waar ik geen weerstand aan kon bieden :)
Ik had Paul gevraagd om een filmpje te maken met mijn camera van de race waar ik zelf aan deelnam. Normaal gesproken film ik zelf de snelste kist, maar Paul had begrepen dat ik ook wel eens een filmpje van mezelf wilde zien. Zo komt dat dus.
Geen nood Wubbo, In Almere kun je jezelf in de kijker vlieger en hebben we een professionele cameraman...

Groeten,
Peet
P.S. Ben gisteren aan m'n Wasp begonnen, zal ik er een bouwverslagje van maken?

De smilie stond er inderdaad niet voor niets.

Maar ik ben nu aan het epibreren en ga verder in de week nadenken hoe het in Almere nog sneller kan.

Op betere tijden!

Ps bouwverslag is prima, zal ik die dan op de site zetten of hier op het modelbouwforum.
Ik heb nog 4 kitjes liggen met de benodigd heden.

Iets anders ik heb ook een deal gemaakt en heb binnen kort Vipers liggen in wit en rood, deze gaan dan 160 euro kosten.
Grand chelems heb ik ook nog voor 115 Euro.
Staat binnenkort allemaal op Dutch F3D site

Laatst bewerkt:
Ah epibreren is dus gewoon niksen... Kijk zo ga je echt niet sneller hoor!
Vipers zijn fijne kistjes, beetje duur t.o.v. de GC, maar wel een wat betere ARF.

Dat bouwverslagje zet ik ztukje bij beetje wel op het forum. Kunnen we aan het einde van de rit een ingedikte versie maken voor de F3D site.

Peet

Correctie, niets zinvols doen!! :-)

Ben wel degelijk bezig:
- met het uitruimen van de caravan en dan weer inruimen.
- mentaal aan het voorbereiden op de Paasheuvel.
- en meer van dat soort dinngen.

En dat natuurlijk niet voor ca 11:30 (kan zo maar 13:30 worden).

Wubbo

Laatst bewerkt:
Ah epibreren is dus gewoon niksen... Kijk zo ga je echt niet sneller hoor!
Vipers zijn fijne kistjes, beetje duur t.o.v. de GC, maar wel een wat betere ARF.

Dat bouwverslagje zet ik ztukje bij beetje wel op het forum. Kunnen we aan het einde van de rit een ingedikte versie maken voor de F3D site.

Peet

Leuk dat je er ook een bouwt, Peet. Lijkt me ook het beste op het forum. Er staan op f3d.nl al twee verslagen.
Ik heb gisteren weer even op een droog uurtje met mijn wasp gevlogen, het is een heerlijk kistje, ook om op een knolleveldje een beetje in de buurt lekker rond te vliegen. Hij landt voor je voeten in het hoge gras en geen herrie.
Wie weet kunnen we van de zomer weer eens (sinds 25 jaar niet meer gedaan) pylonvliegen op de Nationals in Engeland.

Back