Q indoor Delft

Ik wil even vermelden dat er iemand vergeten is zijn knijper terug te plaatsen op het frequentie bord.Het is kanaal 65.Ook heb ik een berichtje van Niek persoonlijk gehad dat er iemand een knijper van een kanaal heeft gepakt en dat ie voldoende accu's had om de hele avond lekker door te kunnen vliegen zonder erbij na te denken dat er misschien nog anderen met dat zelfde kanaal vliegen.Ik hoop dat dit de laatste keer is geweest tenzij er niemand op die avonden met dat kanaal vloog.Dan is dit bericht van niek aan mij die hij van die twee personen gehad heeft dus overbodig geweest.Het is dus absoluut niet de bedoeling dat men een kanaalknijper voor zichzelf houdt en ik vindt het ook jammer dat het aantal mensen die dit gehoord hebben mij niet daar over ingelicht hebben.Niek noemde dit een ..........beleid wat ik maar niet hier zal herhalen.Zouden die twee personen mij even een berichtje kunnen sturen wie dat was.Ook wil ik erop attanderen dat als het vlieg halfuurtje voor vliegtuigen is aangebroken de heli's even op de grond blijven staan.Dit geld ook andersom.I wil er ook nog even op wijzen Niek dat dit ook al gebeurde met het vorige knijpersysteem en heb dus regelmatig ook de mensen erop geattendeerd de knijper terug te zetten op het frequentiebord.

Ook wil ik even vermelden dat de kerstversieringen door een aantal mensen die gewoon normaal aanwezig zijn als leuk ervaren wordt vanwege de komende kerstindoor en dat ik ook heb vernomen van mensen (sorry dat ik het moet vemelden) die een grote mond hebben en overal wat op aan te merken hebben hier niets van zeggen alsof ze er niks aan vinden.Ook vindt ik het jammer dat als er dit soort initiatieven wordt genomen geen op of aanmerkingen worden gedaan alsof de gezelligheid geen rol speelt en ieder voor zichzelf bezig is.Er is hier al eerder over gesproken wat onder het woord sociale contacten (gesprekken met andere vliegers) viel.Daarom heb ik verschillende keren een oproep gedaan om daaraan mee te werken wat betreft spulletjes e.d.Zo en dit moest ik ook nog even kwijt.

Ik heb nog geen berichtje ontvangen wie die persoon is Niek.Weet jij misschien wie het is?Ik denk dat het dus niet belangrijk is om mij dit te melden dus waarom de ergenis en het hoe aan te pakken wat jouw reactie betreft aan mij.Het lijkt me verstandig van jouw kant betreft je daar niet meer mee te bemoeien(laat je niet voor het karretje spannen).Ook heb ik nog niets vernomen van de persoon die perongeluk de kanaalknijper heeft meegenomen.Ik zie het volgende week woensdag wel.Is ie er niet dan moet een nieuwe gemaakt worden.Liever niet want het zou dan wel eens fout kunnen gaan als er opeens twee van die knijpers zijn ( mega storing en ook dus schade).

ik weet ook niet wie t was, want ik was er de laatste keer niet, weet je nog?

Gehoord van Imre en anderen die toen wel aanwezig waren.
We maken ons zorgen over sommigen met 'ikke en de rest kan stikken' mentaliteit bij indoor Delft..

Darom heb ik je gepmd.
Niet mee bemoeien? Erg graag..
Als jij t zootje ongeregeld in je uppie goed regeld krijgt?

Het ging wat jij gehoord had volgens Imre en peter om iemand die gewoon de hele tijd door wilde vliegen zonder te stoppen.Het lijkt mij dat dat een helivlieger is.Toch? Aanstaande woensdag wil ik van die twee weten wie het is en hoop dat ie komt.Ze hebben me n.m.l nog niet hierover bericht.Ik hoop ook dat de knijper die ontbreekt(kanaal 65)dan ook weer terugkomt.Ik heb toen ook vernomen dat een aantal mensen ongeduldig waren en niet konden wachten tot er met de vliegtuigen niet meer gevlogen werd. Van die personen weet ik wie het zijn en zal ze ook zeker hierover aanspreken.Werkt dit niet dan neem ik wel een paar maatregelen die niet leuk zijn.Sorry voor de goedwilligen maar zoals bekent is het altijdt de minderheid die het voor de meerderheid verpesten.Het helivliegen n.m.l van 20.00 tot 21.00 en van 21.30 tot 22.30.Het vliegen met vliegtuigen is van 21.00 tot 21.30.Ik hoop dat iedereen die dit hier leest zich daar aan houdt.Als het weer een zooitje wordt wat dat betreft dan wordt er niet meer met vliegtuigen gevlogen of het zijn degenen die dit verstoren maar gaan wiebelen.

Ik wil iedereen die gisteren(20-12-06) op de kerstindoor aanwezig was en ook lekker heeft gevlogen hartelijk danken voor de dicipline wat betreft de vliegtijden.Ik vond het ook zeer plezierig om te ervaren dat de helivliegers tijdens het half uurtje vliegtuigvliegen aan de kant van de ingang om de hal te betreden gingen staan zodat de vliegers met een vliegtuig de hal volledig konden gebruiken en geen rekening hoefde te houden met de helivliegers die langs de kant stonden te wachten.Hulde voor dit wederzijds respect en laten we dit a.u.b niet versloffen.Ook wil ik Quartel modelbouw bedanken voor de hapjes en de drankjes waar gretig gebruik van werd gemaakt om de dorst te lessen en de lekkere trek te stillen.Ook heb ik genoten dat twee vliegers elkaar letterlijk uit de lucht hebben gevlogen en gehaakt in elkaar naar beneden kwamen zonder ernstige schade zodat er na een paar minuten weer lekker rond gevlogen kon worden.Ook het vluchtje knippen en scheren was best wel spectaculair maar dat mag naar mijn mening toch niet meer voorkomen.Ook hier gelukkig geen letsel.Gelukkig is kanaalknijper 65 terug zodat het frequentiebord weer volledig is.Ik hoop jullie de volgende vliegindoor op 3-1-2007 weer te zien.

knippen en scheren? klaar terwijl u wacht :D
Ik heb soms wel eens wat moeite met afstandschatting.. 8O

Mn ifootje is Niek-bestendig, ik kan er zelfs op gaan staan :wink:

Sorry Niek.Dat wist ik niet.Kan je uiteraard niets aan doen.Weet ook dat je het niet met opzet deed maar het was wel effe schrikke.We hebben er gelukkig om kunnen lachen.Toch?

Iedereen een goed, gezond, gelukkig en craschvrij 2007 toegewenst.Zie jullie volgende week woensdag(3-1-2007) om er weer een gezellige indooravond van te maken.

Ook van deze kant voor een ieder de aller beste wensen voor 2007.

Ik ben al een tijdje niet meer actief geweest op het forum (druk druk druk druk), dus heb weer even wat te lezen gehad, de kerstborrel was gezellig druk (Hans nogmaals bedankt voor je inzet hierboor), wat betreft het nieuwe knijpersysteem is i.d.d. duidelijker te zien wie waar op vliegt, maar heb hetzelf ook ondervonden dat er mensen zijn die aan het begin van de avond de knijper eraf halen en dan denken, Zo ik kan de hele avond lekker vliegen (dit met name voor de zeer schale walkera frequentie's). :wink: :wink:

deenja zei:
wat betreft het nieuwe knijpersysteem is i.d.d. duidelijker te zien wie waar op vliegt, maar heb hetzelf ook ondervonden dat er mensen zijn die aan het begin van de avond de knijper eraf halen en dan denken, Zo ik kan de hele avond lekker vliegen (dit met name voor de zeer schale walkera frequentie's). :wink: :wink:
Wat je nu ook ziet gebeuren is dat de knijper wel naar een andere vlieger gaat maar niet terug naar het bord.. Dit kan natuurlijk het idee geven dat "iemand" dat kanaal de hele avond voor zichzelf houd.. :P :) ;)

Als je kanaal knijper niet op het bord zit loop je even de zaal in.. Zoek de persoon met de knijper en maak een praatje en een afspraak over het vliegen.. Dit gebeurt nu namelijk ook al en zonder problemen.

Het was gisterenavond wederom erg leuk :) Voor mij persoonlijk een toppertje omdat ik eindelijk het lef had nose-in te gaan! :D

Wel leuk om te zien was hoe iedereen ruimte maakte voor de vliegtuigen.. Zaten ook weer een paar leuke momenten tussen! ;)

ToT De VoLgEnDe!!

gefeliciteert hans! viel reuze mee het nose-in?? :D

ben nu al een tijdje niet meer in delft indoor geweest... moet echt weer een keer gaan maarja het is niet om de hoek :wink:

Het was weer een gezellige avond en ook was de proef wat het helivliegen op het water uitstekend geslaagt.De heli met drijvers van Niek voldeed uitstekend aan de verwachtingen.De filmpjes van dit gebeuren kunnen worden bekeken op het indoorvlieglokatie draadje indoorvlieglocaties omdat er ook met watervliegtuigen gevlogen werd.Ik vond het een geslaagde proef met veel potentie voor het indoorgebeuren.

Back