Ik wil even vermelden dat er iemand vergeten is zijn knijper terug te plaatsen op het frequentie bord.Het is kanaal 65.Ook heb ik een berichtje van Niek persoonlijk gehad dat er iemand een knijper van een kanaal heeft gepakt en dat ie voldoende accu's had om de hele avond lekker door te kunnen vliegen zonder erbij na te denken dat er misschien nog anderen met dat zelfde kanaal vliegen.Ik hoop dat dit de laatste keer is geweest tenzij er niemand op die avonden met dat kanaal vloog.Dan is dit bericht van niek aan mij die hij van die twee personen gehad heeft dus overbodig geweest.Het is dus absoluut niet de bedoeling dat men een kanaalknijper voor zichzelf houdt en ik vindt het ook jammer dat het aantal mensen die dit gehoord hebben mij niet daar over ingelicht hebben.Niek noemde dit een ..........beleid wat ik maar niet hier zal herhalen.Zouden die twee personen mij even een berichtje kunnen sturen wie dat was.Ook wil ik erop attanderen dat als het vlieg halfuurtje voor vliegtuigen is aangebroken de heli's even op de grond blijven staan.Dit geld ook andersom.I wil er ook nog even op wijzen Niek dat dit ook al gebeurde met het vorige knijpersysteem en heb dus regelmatig ook de mensen erop geattendeerd de knijper terug te zetten op het frequentiebord.