Q indoor Delft

Heb vandaag weer is even schoonmaak gehouden.Heb ook alle gaatjes in de vloer met betonmortel gedicht zodat je daar met de landingsgestellen niet meer achter blijft haken.Ook wil ik hier een oproep doen aan de medevlieger dat als ze iets over hebben wat kerstversiering betreft dit meenemen om alles een beetje gezeliger te maken.Ook oude onderdelen van heli's of vliegtuigen zijn welkom.Heb alvast wat kerstverlichting gekocht om de boel wat dat betreft een beetje gezelliger te maken maar nogmaals als je wat over hebt is dit van harte welkom(slingers kerstballen enz,enz)

Kerstindoor? Dan denk ik aan 2e kerstdag in de middag.Of heb je een andere dag op het oog.
Lijkt me wel handig om zo snel mogelijk een datum te prikken. Het is voor iedereen een periode met veel afspraken.

Nee Fred.Niet op de dag zelf maar daarvoor.Het gaat om het idee.Ik denk dat ik gewoon de woensdag zoals geplant staat aan te houden omdat er nog geen spontane reacties zijn gekomen.Het gaat mij om de aankleding wat de kerstsfeer betreft maar ik denk dat de mensen niet van dat soort gezelligheid houden.

he he daar komen een paar reacties.Ik zou zo zeggen bouw er één!En ook wat attributen om de ruimtes wat op te fleuren.Wie reageert er nog meer die komt vliegen of zijn dit alle reacties!

Moet even in de voorraad kijken maar een paar kerstslingers met verlichting heb ik nog wel en een paar ballen moet ook nog wel lukken.
Verder wil ik ook wel bv 20 euro sponseren voor lekkere hapjes.Goed idee?

Had graag gekomen met mijn hagelnieuwe SJM400 zodat ze em eens kunnen besnuffelen en nakijken. ;) Maar et tijdstip zit niet mee. Als et een normale overdagse indoor sessie van 3 of 4 uur was had ik waarschijnlijk wel gekunt. En in alphen gooien ze me buiten als ik daar die heli laat zien, dus dat wordt wachten op beter weer. ;)

Wel fotos maken en posten he!

Daarom wilde ik het even peilen op het forum wie er op de woensdag wilde of op de zaterdag maar er kwam en is nog niet op gereageerd.Wat betreft die bijdrage voor wat hapjes en drankjes vindt ik een goed plan waar ikzelf ook al aan had gedacht.Vandaar dat ik ook een paar dagen geleden op het forum over een kerstindoor begon.Ik hoop dat er nog meer reacties komen van mensen omdat ik het dan even kan bespreken of we op woensdag of op zaterdag de indoor houden.

Zolang het maar NIET op zaterdag 16 december is vind ik het allemaal best.

Het moet ook niet allemaal bij jouw vandaan komen Hans, laten we proberen om met z'n alle wat bij te dragen en er een leuke happening van te maken.Wie volgt?????

Hulp nodig? even een pb tje

Nee Fred.Het zou dan 23 dec zijn.Dus de dag voor eerste kerstdag.Wat je hulp betreft laat ik je woensdag even weten.Alvast bedankt

Ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik kom... Heb het erg druk nu. (moet 21 dec mijn afstudeerverslag inleveren)...

Zo dat is er al 1 voor de zaterdag als het op de zaterdag wordt gehouden i.p.v woensdag.Kom op mensen doe is wat enthousiaster wie volgt

Als er zaterdag wordt gevlogen dan moeten we dat a.s vliegindoor met z'n allen overleggen.Vandaag ook weer ff lekker bezig geweest.Heb verlichting opgehangen(930 lampjes)maar er kan nog veel meer bij(ik denk nog zo'n 2000 stuks)om het nog gezelliger en leuker te maken.

Nou is zaterdag 23 december wel de boodschappendag voor de feestdagen,dus mischien toch een ongelukkige keuze.
Zondag 24 december zou ook een goede optie zijn.

24 dec is toch eerste kerstdag.Dan denk ik dat er niemand komt.En dat boodschappendagje had je van tevoren kunnen weten! toch?daarom moet er even overlegt worden waar ik het over had wat betreft de zaterdag.

Back