Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die oude borden zijn opgeruimt.Heb vandaag weer is even de hal aangeveegt en een paar bordjes erbij gehangen voor de naamknijpers en voor de kanalen die niet op het frequentiebord staan.Het lijkt me in het vervolg (wat af en toe al eens is gedaan )om je naamknijper op het kanaalnummer te zetten als je de kanaalknijper eraf haalt.Lijkt me zeer overzichtelijk naar wie je dan moet zoeken als je hetzelfde kanaal hebt.Wat ik ook nog even wil vermelden om de grijze cellen te steunen voordat iemand het vergeet dat er op 5 en 6 mei de hal van 15.00 tot 18.00 uur geopend is.Ik hoop dat veel medehobbyisten hier gebruik van willen maken en er een gezellig indoor weekend van wordt gemaakt.Ik sta open voor suggesties als mensen demonstraties willen geven in wat voor aard dan ook en die dat dan ook willen laten zien.Bij voorbaat dank.
idd geen brandstof binnen.Ook niet met open deuren!Elektro auto vindt ik prima om ff te dollen.Ben benieuwt of ie dan over het indoorvijvertje springt(in lengte richting hihihihihi).
Het was weer gezellig vliegen.Alleen miste ik een paar mensen die toch altijdt fanatiek komen.Zou het aan het weer liggen of was het vakantie.Ik zou het niet weten maar hoop dat ze de volgende keer weer aanwezig zijn.Jammer dat er 1 heli door storing naar beneden is gekomen.Deze vloog met een synthesizer ontvanger.Zou dat toch voor indoor niet erg geschikt zijn?Ik weet het niet!Al met al hoop ik dat er 5 en 6 mei een hoop vliegers komen die altijdt op de woensdag komen vliegen.Ik weet zeker dat het gezellig gaat worden.Ook de vliegers die niet op de woensdag komen vliegen maar op 5 en 6 mei wel kunnen zijn van harte welkom.De koffie is in ieder geval gratis en ook de thee als daar behoefte aan is.
Ik had gistermorgen alles klaar om te gaan vliegen, ging mijn zender kapot. Hij wil hoe dan ook niet meer aan. Hij zal dan eerst naar Corrien moeten wil ik er weer mee kunnen vliegen. Ik ben er de eerstvolgende keer weer!
ik ben een keer langs geweest met mijn hovercraft, zag er best grappig uit zo'n stofzuigertje door de hal
wanneer is de volgende woensdag indoor eigenlijk? 18 of 25 april?