Q indoor Delft

:D Ik wil jullie even eraan herinneren dat op 5 en 6 mei de hal van 15.00 tot 18.00 uur open is.Dit valt samen met de miniatuur en modelbouwbeurs in Rijswijk.Kom kijken of als je wat indoor te vliegen hebt neem mee en kom lekker vliegen.Kijken kost niets maar als je wil vliegen dan kost dat 5,00 eurie.Ikzelf ben al druk bezig om van alles klaar te zetten zoals de deperdussin op drijvers die ook afgelopen Zaterdag op de watervliegmeeting in Oss zich lekker in haar element voelde in de lucht zoals alle andere kisten ondanks de wind(het is tenslotte een indoor kistje).Als je de foto's wil zien van deze meeting moet je even naar het draadje gaan van deze meeting die bij watervliegen staat.Jammer dat er geen heli bij was maar die is er hopelijk de volgende keer bij.Ook microheli's kunnen vanaf het water opstijgen en landen(Bekijk de filmpjes van Niek over het indoorwatervliegen).Er kan uiteraard ook vanaf de harde grond opgestegen worden(daar is ook ruimte genoeg voor).Als het goed is komt Sietse met een hele grote heli vliegen(permissie om een recordpoging wat heligrote betreft neer te zetten). Ik hoop dat het een leuk en gezellig en crashvrij indoorweekend wordt.Dus kom gezellig kijken of vliegen.

Present op een zondag.

crash vrij weet ik niet, ben een shocky in elkaar aan het bouwen kijken of ik dat in de lucht kan houden.
Dus pas maar op.

Wat zijn de tijden van het vliegen met Heli en Vliegtuigen Hans?

Ikdenk dat van 3 tot 4 heli.Van 4 tot 5 vliegtuig.Van 5tot 6 gemixt.Hangt ook een beetje af van het aantal deelnemers.

Zaterdag electrodag gouda, misschien dat ik nog even eind vd middag kom kijken.

Zondag staat genoteerd.

Helaas,ook nog andere bezigheden dus ik denk dat het niet gaat lukken, maar ik zet voor de zekerheid maar wel m'n accu's onder lading.
Zondag ben ik er wel.

SilentScope zei:
aha ok dus het is in delft:P
maar weet iemand wat er allemaal te doen en te zien is bij de modelbouw beurs?

Dan ga je daar toch eerst even lekker rondkijken/shoppen en kom je 's middags naar de indoor ;)

Deze dag is naar mijn mening een mislukking geworden omdat er maar 2 mensen zijn komen vliegen en de derde is komen kijken.Ik schaam me voor het initiatief dat ik genomen hebt om dit te organiseren.Ik hoop dat morgen(Zondag)de opkomst beter is en deze stille zaterdag een beetje goed maakt.

Back