Q indoor Delft

Goh, geen reacties van jan en anderen op mijn gemiddelde-door-de-weekse vliegavond gebeurtenissen?

Andre had het even niet meer..
schater.gif

Ook met dank aan jouw zoon! :bad-words:

Ja ja, Niek kreeg 't voor elkaar om met chirurgische precisie z'n X-Twin in een dwarsbalk te parkeren... :D

Helaas geen foto van, maar wel eentje voor degenen die zich afvragen of we er inderdaad maar met 4 man staan :):

011.jpg

Niek zei:
Goh, geen reacties van jan en anderen op mijn gemiddelde-door-de-weekse vliegavond gebeurtenissen?
Wat wil je horen, Niek?
Dat je eerst je Piccolootje sloopt door de ontvanger op kanaal 73 in te scannen en vervolgens probeert 'm op kanaal 65 aan te sturen? Het is dan toch niet verrassend, dat er al iemand op kanaal 73 bezig is :roll: ?

Of dat je met 100% zekerheid hebt vast gesteld, dat je zender het niet doet?..........om er even later achter te komen, dat je iemand anders z'n zender ook hebt aangezet op hetzelfde kanaal :roll: ?

Of dat je de X-twin-zender van Peter Sas probeert te molesteren met een schroevendraaier en een kaarsje :roll: ?

Dat Peter van M. dan jouw eigen X-twin even op een veilige plek parkeert hoeft dan toch eigenlijk niet meer vermeld te worden??? Het joch kreeg trouwens de opdracht om tussen de dakspanten door te vliegen, dus wat verwacht je dan?

Wel mooi om te zien, dat er dan op z'n minst 10 man bezig is om te bepalen hoe je 'm weer naar beneden moet krijgen. Maarre, wel petje af voor de golfbal-werper, die 'm weer naar beneden kreeg 8O 8O 8O . Volgens mij kunnen ze zo'n man wel als relief-pitcher gebruiken bij Neptunus!!!
Voor ons was dit de eerste (en niet de laatste) keer Q indoor Delft. Samen met ons waren er zo'n 16 deelnemers en ook nogal wat toeschouwers. Druk genoeg, maar er kunnen er nog veel meer bij. Wanneer mogen we weer???????????

PsychoMark zei:
Ja ja, Niek kreeg 't voor elkaar om met chirurgische precisie z'n X-Twin in een dwarsbalk te parkeren... :D

[/img]

Correctie: Jan zijn zoon kreeg dat voor elkaar :hammer:

Vanavond even fotootjes uploaden

Ah, dat wist ik niet... het was in ieder geval erg vakkundig gedaan :)

De schuldigen

janenzoon.jpg

En wel hieraan.. dat kleine stipje in de nok... mijn xtwin!

xtwininnok.jpg

De volgende data zijn :

Woensdag 26 oktober 2005,
Woensdag 9 november 2005,
Woensdag 23 november 2005

1 bal is voldoende jan, zeker als jij ook komt..

Psych, neem jij dat tafeltje weer mee?

Wat moet je nu met een tafeltje, of moet je daarop staan om met dat golfballetje het dak te raken.... 8)

Uit het Woordenboek der Niek-erlandsche Taal:
Ta·fel·tje
1 Plank met vier ondersteunende balken, al dan niet gedecoreerd ter uitdaging voor vliegende objecten.

Gebruik: Psych, neem jij dat tafeltje weer mee?

Niek's vorige poging met "dat tafeltje":
012.jpg

Hij ligt al weer klaar in de kofferbak :)

Aha, zit dat zo...

Heb ik soms ook zo'n H op mijn schoenen en op mijn voorhoofd?????

Daarop heeft Niek namelijk ook al eerder proberen te landen :cry: . En om dat maar te zwijgen van dat agressieve X-twinnetje van hem. Zelfs als je er zelf mee aan het vliegen bent komt-ie recht op je af om zich volgas in de muur te boren :? !

Mooi, dat ik morgen onze eigen X-twin meeneem en eens kijken wie er het meeste bereik heeft 8) .

Back