Q indoor Delft

narfer007 zei:
Hoezo Lullig?
Zoals in je sign al staat, je ben nooit te oud om te leren. dus schaam je niet en gewoon doen.
Kan je zelfs nog geholpen worden ook, als dat nodig is.

BTW wanneer is de volgende sessie. ben nu klaar met me cursus dus kan 's woensdags weer komen.

Ik kan inderdaad wel wat hulp gebruiken bij me helie vluchten daarom ben ik ook benieuwd of er ook in
het weekend gevlogen kan worden.

Grover72 zei:
Staat het nou niet lullig om als 34 jarige vent met een lullig beginners helietje df04 te staan daar???
of zijn er meer daarvan.

Ja, er staan er meer van! En ook veertigers en vijftigers met een Picooz of X-twin :lol:
Maar ook T-Rex met alle mogelijke carbon en aluminium upgrades waar meer dan een maand salaris in zit, eigengemaakte heli's en vliegtuigen en borstelloze buitenlopertjes....

Dat vindt ik nou het leuke aan Delft: allemaal verschillende soorten vliegend spul en mensen. En ik moet er bijzeggen dat dit ook allemaal mogelijk is door Hans die altijd enthousiast, zonder dat hem dat financieel iets oplevert de tent "runt". Hij steekt ontzettend veel vrije tijd hierin zodat wij met onze hobby bezig kunnen zijn!

Charles

Helaas dit topic gemist...
Ik ben de laadste tijd zoveel met me brandstof heli bij elkaar te krijgen dat ik me micro (en alles daar om heen) vergeten ben...

Als ik het geweten had van 5 en 6 mei was ik zeker (waarschijnlijk beide dagen) langs gekomen!

Mocht er weer zo iets komen (en ik het dan niet te laat lees) ben ik zeker van de partij.

Maar dan wel alleen in het weekend...

Ik was er afgelopen woensdag voor het eerst. Al mijn afstandbestuurbare dingetjes meegenomen. :P Ikarus Lama, X-twin, picooZ. Het was echt geweldig leuk... Ik ben pas net twee weken geleden met deze hobby begonnen, en ik heb me in Delft geen seconde hulpeloos gevoeld.

Jullie gaan me zeker nog heel vaak zien, want er valt nog heeeeeel veel te leren/zien voor mij. :D

:wink: Er is ook een Honeybee FP naar me onderweg. Hopelijk gaan we daar volgende week de hal mee onveilig maken.

Grover72 zei:
bier-Ton- zei:
Niek zei:
Wat mankeerd er aan de 2 wekelijkse woensdag avonden?
A4 aframmelen en je bent er (bijna)

Staat het nou niet lullig om als 34 jarige vent met een lullig beginners helietje df04 te staan daar???
of zijn er meer daarvan. :newbie:

Ach, ik ben maar 10 jaar ouder en kan er ook nog geen meter van, ik voel mij pas lullig als ik met lege handen langs de lijn sta te kwijlen met zoiets van "dat wil ik ook leren".
Dan mag ik wel een hele serie van heli`s hebben, maar ik heb er nog niet één langer dan 30 sec. :? (per ongeluk) in de lucht weten te houden en jawel dat was ook zo`n lullig DF04je :D .
Dus hopelijk kunnen we elkaar een beetje steunen met onze lullige DF04tjes :D bij een volgende meeting in Delft of ergens anders

bier-Ton- zei:
Grover72 zei:
bier-Ton- zei:
Niek zei:
Wat mankeerd er aan de 2 wekelijkse woensdag avonden?
A4 aframmelen en je bent er (bijna)

of zijn er meer daarvan. :newbie:

Ach, ik ben maar 10 jaar ouder en kan er ook nog geen meter van, ik voel mij pas lullig als ik met lege handen langs de lijn sta te kwijlen met zoiets van "dat wil ik ook leren".
Dan mag ik wel een hele serie van heli`s hebben, maar ik heb er nog niet één langer dan 30 sec. :? (per ongeluk) in de lucht weten te houden en jawel dat was ook zo`n lullig DF04je :D .
Dus hopelijk kunnen we elkaar een beetje steunen met onze lullige DF04tjes :D bij een volgende meeting in Delft of ergens anders

Dan ben ik zeer benieuwd geworden wanneer de volgende meeting in delft gaat worden daar ben zeker bij (ik zit nu nog te wachten op me tail motortje)
waarschijnlijk komt ie morgen hoop ik, ff in bouwen en gaan met me df 04 op naar Delft :lol:

Fred Pfeijffer zei:
Woensdag 23 mei 2007 mogen we weer. :yes:

zoals ik al eerder vermeld had kan woensdag avonds niet (vrouw weg kind thuis) helaas.
Toch hou ik me aanbevolen voor het weekend, zijn er al andere data's bekend?
dan ga ik wat probreren te regelen kwa oppas ofzo.

Dat heeft Hannesie al duidelijk uitgelegd, in het weekend is er te weinig belangstelling om open te gaan. (de huur moet tenslotte wel betaald worden)

Inderdaad Fred.Ik denk dat sommige mensen alles te snel doorlezen.Ik ben zelfs op de wensen van vliegers ingegaan om in de resterende winterweken elke woensdag open te gaan maar toe ik dat opperde waren ze opeens niet meer thuis.Ik denk dat dat genoeg zegt om zeker de komende tijd niet meer op dat soort suggesties in te gaan.

narfer007 zei:
Grover72 zei:
Fred Pfeijffer zei:
Woensdag 23 mei 2007 mogen we weer. :yes:

zoals ik al eerder vermeld had kan woensdag avonds niet (vrouw weg kind thuis) helaas.
.

Ligt eraan hoe oud je kind is maar anders:
Vrouw weg, kind mee naar Delft :evil:

Maar volgende week woensdag ben ik van de partij

Ik ga ook proberen hierbij te zijn er is een onderdeel afgebroken in me helie deze vraag staat al in het forum
dus ik hoop snel reatie te krijgen dan kan ik ook komen "vliegen".
Moet ik me nog ergens aanmelden hiervoor?

Gewoon naar Delft komen, 5 euro bij Hans lappen en als je frequentie vrij is en het is helitijd een plekje opzoeken en fladderen maar!

Ik wil graag komen met mijn nieuwe speeltje, een Flytech Dragonfly. Nu kan ik daar a: nog niet mee vliegen, en b: het is een stukje speelgoed dus kristallen wisselen is er ook niet bij. Is dit een probleem?

Fijn. Ik heb een bestelling nog lopen bij RCtechnics voor een Esky Lama V4 en die is gisteren verstuurd, maar ik vrees dat die morgen pas binnen zal komen. Die zal voor de volgende keer zijn dan.

[edit]De doos komt net binnen. :)

Back