Goedenmiddag,
Ik heb enkele weken geleden mijn HK spul binnen gekregen, en ben bezig geweest met t bouwen
afgelopen week de quad in de lucht gehad, alleen beviel het nog niet helemaal.
Ik heb er andere props op gehad, en toen is hij omgeslagen en props stuk..prima, weer de andere props erop.
Maar nu.
Als ik gas geef, komt hij niet van de grond af, en bij ongeveer 60% gas slaat hij om. Ik weet niet meer wat ik moet doen, en heb het idee dat misschien het bordtje wel stuk kan zijn ofzo..maar veel ervaring heb ik ook niet. tevens slaat hij elke keer dezelfde kant om
Setup:
Frame: Turnigy Talon Carbon Fiber Quadcopter Frame
Motors: Turnigy L2210C-1200 Brushless Motor (150w)
Props: 8X4R Propellers (Standard and Counter Rotating)
ESC: TURNIGY Plush 25amp Speed Controller
KK bord: Hobbyking KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
Accu: Turnigy 2200mAh 3S 20C Lipo Pack
Zender: Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Receiver (Mode 1) (v2 Firmware)
Verders een + opstelling, esc gekalibreerd en ook de sensor
Motors draaien de juiste kant op, en naar mijn idee de props juist geplaatst.
Iemand suggesties?
Ik heb enkele weken geleden mijn HK spul binnen gekregen, en ben bezig geweest met t bouwen

Ik heb er andere props op gehad, en toen is hij omgeslagen en props stuk..prima, weer de andere props erop.
Maar nu.
Als ik gas geef, komt hij niet van de grond af, en bij ongeveer 60% gas slaat hij om. Ik weet niet meer wat ik moet doen, en heb het idee dat misschien het bordtje wel stuk kan zijn ofzo..maar veel ervaring heb ik ook niet. tevens slaat hij elke keer dezelfde kant om
Setup:
Frame: Turnigy Talon Carbon Fiber Quadcopter Frame
Motors: Turnigy L2210C-1200 Brushless Motor (150w)
Props: 8X4R Propellers (Standard and Counter Rotating)
ESC: TURNIGY Plush 25amp Speed Controller
KK bord: Hobbyking KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board
Accu: Turnigy 2200mAh 3S 20C Lipo Pack
Zender: Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Receiver (Mode 1) (v2 Firmware)
Verders een + opstelling, esc gekalibreerd en ook de sensor
Motors draaien de juiste kant op, en naar mijn idee de props juist geplaatst.
Iemand suggesties?