Quadcopter bouwen? En nieuw op forum

Als je alles in je mandje doet, en dan doet alsof je wil gaan kopen kun je op een gegeven moment de verzendkosten zien, maar dan heb je nog niet besteld.
Niet verder klikken, want dan bestel je echt.

5,5 á 6euro....
Standaard Nederlands tarief.

Gewicht kan volgens hun tot 50kg, maar de grootte van de doos is op een gegeven moment een probleem zul je met wat quadcopter onderdelen redt je dat niet...

Neem als beginner gewoon de goedkoopste

Neem je multistar elite 2204 2300kv?
Dan op 3cel lipo 6x4,5.
Op 4cel lipo 5x4,5 (niet verstandig als beginner)

Mocht je beter gaan vliegen kun je altijd bijvoorbeeld Hqprops of een ander duurder merk proberen.

Nee,ik niet. als je een gezond verstand gebruikt, en op weilanden vliegt waar dat zonder problemen kan maak je geen schade..

Als je crashed tegen een boom betaald de verzekering de quad toch niet...

Kijk even of je verzekering die je nu hebt modelvliegen in de polis heeft staan.
Of bel je verzekering eve.

Hebben jullie ooit onderdelen gekocht uit China, zoals via banggood? Ik ben daar wat aan het rondkijken, ziet er allemaal goed uit maar de kwaliteit weet ik niet natuurlijk...

Hier ook aardig wat besteld bij Banggood en geen problemen mee gehad. Support is ook goed als er wat aan de hand mag zijn. Heb er zelf nog maar 1x gebruik van hoeven te maken, dit omdat ik onderdelen miste van een frame. Vervolgens werden de missende onderdelen in 3 voud opgestuurd...

heb er ook al heel wat orders. voor de prijs nergens beter! wel af en toe wat problemen gehad. meestal omdat het spul zo slecht was... (12a super oude esc voor mn zmr. vlogen 3x in de fik na de eerste vlucht)
af en toe het verkeerde geleverd en nu al tweemaal een order kwijtgeraakt (niks duurs, dat wel) maar word altijd heel netjes opgelost!

Heb al vele orders bij Banggood gemaakt, vind het zelf de beste Chinese webshop op het moment. Prima service als je het vergelijkt met andere, en bijna altijd de goedkoopste. Vooral als je kijkt naar hun kortingcoupons: Banggood - 50% coupon

Back