Quadcopter #zoveel

Uit de US ben je echt 100% de sigaar geloof ik bij de douane.
Heb je die van jou soms bij Ycopter.com besteld ofzo? Die zitten in de US denk ik.
Die van mij komt uit HK, dus hopelijk blijven ze er met hun tengels vanaf. ;)

Belgie duurt vaak langer .

Frames van goodluckbuy komen in een bubbelzakje (vaak met gaten van het transport) en komen in Nederland zo door .

Een frame dat in een aangevreten zak aankomt? 8O Als dat maar heel/compleet blijft!
Nouja we gaan et zien, is er iets naar de k... , dan zijn ze meestal niet te beroerd om et te vervangen.

Hopelijk laat het spul zich redelijk inscannen, kan ik er nog snel even een paar clones uit stampen.
Dat gaat sneller dan een nieuwe bestellen, en denk niet dat er over copyrights gezeurd gaat worden. :lol:

*mompelt iets van doe mij ook zo'n clone frame*

*kuch*

euuuuhm, ben benieuwd of het clonen lukt :D

Laatst bewerkt:
Cone? heuh?

Edit
Oohhhw, clone frame. Dacht al, Wat wil die met een kegel doen? :lol:
Euh tsja, als mijn plaat dik genoeg is en et lukt, wil ik er best eentje bij maken. ;)
Moet je alleen wel zelf buis en veertjes en kleine meuk bij elkaar gaan zoeken.

Laatst bewerkt:
jajajaj heb het al aangepast :P hahahah cLone idd.

eerst maar es kijken of het lukt, en of het wat is.
Dan eens kijken wat het evt kost om een frame zelf te maken.

Ik weet alleen niet of mijn Blackboard v5.5 het leuk gaat vinden als ik probeer een loop te trekken.
Ben een beetje bang dat hij dan op tilt slaat en hem de grond in giert. :lol:

Dat zal vast meevallen, in die kk flash tool zitten nu volgens mij wat 'acro' versies van de kk 4.7 firmware die het model wat wendbaarder maken. Ik heb op youtube al filmpjes voorbij zien komen waar ze bijna een looping/roll 'op de plaats' doen ;).

Oh das wel fijn, hopelijk waren dat dan wel de "oude" blackboards,
en niet de nieuwe MEMS gyro blackboards.

Zeau, die kijkt niet op van een rolletje meer of minder,
maar das wel een KK5.5 plus, weet niet of die plus wat uitmaakt? :p

Dit is met de blackboard zoals ik hem heb..
Weliswaar in + mode, maar toch.

Gaat wel goed komen met over de kop vliegen gok ik. :lol:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wellicht ten overvloedde, maar iets waar ikzelf net achterkwam bij een KK-board:

Motorvolgorde Xcopter 4.5:
12
34

Motorvolgorde Xcopter 4.7:
13
24

Wellicht ten overvloedde, maar iets waar ikzelf net achterkwam bij een KK-board:

Motorvolgorde Xcopter 4.5:
12
34

Motorvolgorde Xcopter 4.7:
13
24

Yep, had ik ook al gezien. Ook moet je uitkijken als je HK board upgrade naar 4.7 dat dan ook de CW en CCW props omgedraaid moeten worden.

Dat laatste wat je zegt, was bij mij niet hoor :) edit* je zegt HK-board... ik heb het over een KK, wellicht is dat anders.

CW - CCW
CCW - CW

Dat laatste wat je zegt, was bij mij niet hoor :) edit* je zegt HK-board... ik heb het over een KK, wellicht is dat anders.

CW - CCW
CCW - CW

Je kunt het HK board ook upgraden met de KK 4.7 (X of +) firmware. Alleen toen ik in de manual keek zag ik dat bij de originele firmware van het HK board de eerste motor (linksboven) CCW draait (dus ipv CW).

Back