Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, maar Robinio ik kan helemaal niet vliegen :n00b:en vlieg het circuit over de afsluitdijk en zou dan na 6 rondjes al zonder stroom zitten en kan hem dan niet eens uit vliegen.
Geen goed idee dus, lijkt mij.
Zat ook op Pylonrace - Home te kijken maar dat is nog een lege Joomla pagina.. wanneer wordt hier iets opgezet? al was het maar een jpg met info en linkjes.
Als iemand dat voor mij zou doen is mij de lol van het uitzoeken afgenomen, en dat zou ik jammer vinden, en dus ga ik dat ook niet iemand anders voorschrijven. Ik wil erg graag suggesties doen voor een setup. Ik doe zoiezo mee (ge-edit)Motor, Accu en Prop vast leggen, een idee?
Maar toch is je vlucht over en ik denk dat je dan niet echt lol heb met je ronde's als je dat constand in je achterhoofd heb..
En als je met een vastgestelde setup vliegt is het toch ook een eerlijke strijd ( zeker als Martijn niet mee doet )sorry Martijn ...
En met de Q500 hebben we toch ook allemaal een vastgestelde setup..
Bart
20k halen die 10 X7 op een irvine39 echt niet, daarnaast denk ik dat je hoog zit met je 900W als je even snel (net een tikkie sneller) als de brandstof variant wilt.Wat voor motor had je ingedachten, (linkje), een irvine levert ongeveer 1.3pk, dat is ca 900Watt.
Het moet dan iets vergelijkbaars zijn, bij max 20krpm. Denk ik zo.
Ik ben het wel met Martijn eens. Q500 zal voor velen een instapklasse zijn, door heel veel regels met limiters en zo schrik je misschien deelnemers af. Misschien inderdaad alleen maar het aantal cellen/prop en minimum vlieggewicht voorschrijven. Een motor voorschrijven is wellicht al iets wat lastig is.
Het verschil tussen vliegers word vergroot, vlieg je een kortere tijd elke keer bv, 100sec ipv 150 kun je ook meer W trekken omdat je het korter duurt