Raad de modelauto !

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
als je hem zelf hebt gespoten moet je ook niet DIT ---->" maar de kap is de standaard bij de auto geleverde versie, dus de echte pro's kunnen het mij vast vertellen "<---als commentaar geven.

Het was misschien niet zo duidelijk gezegd, maar wat ik zeg klopt wel. De auto komt met de kap die op de auto zit; ik vergat er alleen bij te zeggen dat hij nog niet gespoten was. Ik bedoelde dus dat je de kap aan de vorm kan herkennen en niet aan de kleur.

Klamath heeft het goed, het is inderdaad een HoBao Hyper 7, de Pro versie om precies te zijn ;)

nou, hier is er dan een. (hoop dat ie moeilijk genoeg is :) )

foeinietzozoeken.jpg

Het chassis heeft naar mijn weten geen eigen aanduiding, alleen merk en 1 van de 3 bodies die er origineel op zit is dus genoeg. :)

dit is inderdaad de Lancia Delta Integrale 16v van Kyosho. :) ( grappige is, ik heb vlak nadat ik deze gepost heb al een pb ontvangen met het goede antwoord. (iemand had hem in gezien in een 1992 kyosho katalogus)
dus de foto lijkt me wel degelijk te kloppen zo hoor.

Gr.
Tim

hahahaha dat is een goeie... ik ga wel ff zoeken... en hard nadenken.

HELAAS kan ff niets bedenken... Het topic is weer vrij.,. de eerste die een goede opgave heeft mag het zeggen..

Laatst bewerkt:
ik wil met een detail van een wagen beginnen, omdat het anders veel te makkelijk is...

u vraagt meer? u krijgt meer:

img_8425_web.jpg

Ik dacht eerst dat het wel een TA06 zou moeten zijn. (gezien de persoon die hem poste "tamaniac heet :p ) kan er alleen helaas geen plaatjes van vinden, dus zal wel niet.

Back